Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Γιατί κάθε εμπορικό σήμα πρέπει να επανεξετάσει τη στρατηγική του για τους επηρεαστές

tags :
Γιατί κάθε εμπορικό σήμα πρέπει να επανεξετάσει τη στρατηγική του για τους επηρεαστές
Η έρευνα του UM βασίστηκε σε περισσότερους από 56.000 ενεργούς χρήστες διαδικτύου σε 81 χώρες, αξιολογώντας την εμπιστοσύνη στα κοινωνικά μέσα (social media)
Μόνο το 4% των καταναλωτών εμπιστεύεται τι λένε οι επηρεαστές (influencer), σύμφωνα με έρευνα του UM Media Agency και αναζητούν μια πιο διαφανή, αυθεντική εμπειρία μάρκας.
Σύμφωνα με την έρευνα για να οικοδομηθεί αυτό το είδος γνησιότητας οι μάρκες θα πρέπει να κοιτάξουν πέρα ​​από τους αμειβόμενους επηρεαστές και αντ ‘αυτού συνεργάζονται με αυθεντικούς παράγοντες για την κερδίσουν την κοινωνική απόδειξη που χρειάζονται.
Η έρευνα του UM βασίστηκε σε περισσότερους από 56.000 ενεργούς χρήστες διαδικτύου σε 81 χώρες, αξιολογώντας την εμπιστοσύνη στα κοινωνικά μέσα (social media).



Οι περισσότεροι παγκόσμιοι χρήστες του διαδικτύου δεν έχουν εμπιστοσύνη σε αυτό που βλέπουν και διαβάζουν
- Μόνο το 8% πιστεύει ότι ο όγκος των πληροφοριών που μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι αληθινό.
- Το ποσοστό αυτό πέφτει στο 4% όταν προέρχεται από επηρεαστές (influencer). Μόνο το 12% σε παγκόσμιο επίπεδο χαρακτηρίζει “ειλικρινείς” τις πληροφορίες των bloggers / vloggers.
- Στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ οι ερωτηθέντες ήταν οι πιο…κυνικοί, με το ποσοστό να μειώνεται στο 8% και 6% αντίστοιχα.

Η παγκόσμια υποψία γύρω από τους επηρεαστές έρχεται καθώς οι καταναλωτές και οι ρυθμιστικές αρχές συνεχίζουν να θέτουν ερωτήματα σχετικά με την αδιαφάνεια των συμφωνιών επωνυμίας και την αλήθεια των influencer.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης