Τελευταία Νέα
Οικονομία

Το mega project της Tesla στην Ελλάδα με την «ηλεκτρική οδό» Πάτρας - Αλεξανδρούπολης και τους ταχυφορτιστές

Το mega project της Tesla στην Ελλάδα  με την «ηλεκτρική οδό» Πάτρας - Αλεξανδρούπολης και τους ταχυφορτιστές
Στελέχη της Tesla βρίσκονται στην Αθήνα και έχουν συναντήσεις με κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και με τις ρυθμιστικές και διαχειριστικές αρχές
Στις «ηλεκτρικές λεωφόρους» της Ευρώπης θέλει να συμπεριλάβει ο αμερικανικός κολοσσός την Ελλάδα, καθώς σκοπεύει να εγκαταστήσει 1.5000 ταχυφορτιστές σε μία διαδρομή που ξεκινά από την Πορτογαλία, διασχίζει Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και Ελλάδα και καταλήγει στην Τουρκία.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla, πρωτοπόρος στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει συμπεριλάβει σημαντικό μέρος των ελληνικών εθνικών οδών σε ένα mega project, που αναπτύσσει και αφορά την εγκατάσταση ταχυφορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μία διαδρομή που ξεκινά από την Πορτογαλία και καταλήγει στην Τουρκία, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Έθνους της Κυριακής».
Το εάν η Ελλάδα αξιοποιήσει αυτή την ηλεκτρική διαδρομή θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το εάν η αμερικανική εταιρεία πεισθεί ότι δεν θα συναντήσει γραφειοκρατικά και άλλα εμπόδια επί ελληνικού εδάφους.
Για τον λόγο αυτό στελέχη της Tesla βρίσκονται στην Αθήνα και έχουν συναντήσεις με κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και με τις ρυθμιστικές και διαχειριστικές αρχές. 
Στην Ευρώπη σήμερα μπορεί ένα αυτοκίνητο Tesla να κινηθεί με απόλυτη κάλυψη σε διαδρομές για παράδειγμα από τη Νάπολη της Ιταλίας έως το Όσλο της Νορβηγίας.
Η μεγαλύτερη ενιαία ηλεκτρική λεωφόρος θα ξεκινά από την Πορτογαλία, θα διατρέχει την Ισπανία, τη Νότια Γαλλία, την Ιταλία και θα συνεχίζει στην Ελλάδα, από την Πάτρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, μέχρι την Αλεξανδρούπολη και θα καταλήγει στην Ανατολική Θράκη και την Κωνσταντινούπολη.
Το ελληνικό τμήμα της διαδρομής θα ξεκινά από το λιμάνι της Πάτρας και ακολουθώντας τη διαδρομή της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας θα καταλήγει στην Αλεξανδρούπολη.
Η συνολική διαδρομή Πορτογαλία - Τουρκία αριθμεί περί τα 4.800 χιλιόμετρα στην οποία προβλέπεται να εγκατασταθούν συνολικά 1.500 φορτιστές σε περίπου 250 σημεία φόρτισης.
Το σύνολο της επένδυσης για τους 1.500 σταθμούς σε όλη τη διαδρομή θα φτάσει τα 60 με 70 εκατ. ευρώ ενώ η ελληνική διαδρομή εάν τελικά ευοδωθεί, θα κυμανθεί στα επίπεδα των 10 εκατ. ευρώ.
 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης