Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις για όλες τις γενιές ταξιδιωτών, από την Expedia

tags :
Ποιες είναι οι παγκόσμιες τάσεις για όλες τις γενιές ταξιδιωτών, από την Expedia
Η έρευνα της Expedia Media Media Solutions αποκαλύπτει πως οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο και απ’ όλες τις γενιές έχουν τώρα ένα κοινό
Οι πολιτιστικές εμπειρίες, οι νέοι προορισμοί και οι εμπειρίες μιας ζωής κατατάσσονται από όλες τις γενιές ταξιδιωτών πιο ψηλά από την αξία ή την μειωμένη τιμή.
Η έρευνα της Expedia Media Media Solutions εν’ όψη της Arabian Travel Market (ATM), αποκαλύπτει πως οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο και απ’ όλες τις γενιές έχουν τώρα ένα κοινό.
Τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες που επηρεάζουν τις αποφάσεις ταξιδιών τους.



Γενιές ταξιδιωτών και τάσεις
- Οι Baby Boomers, που γεννήθηκαν μεταξύ 1946 και 1964, ανησυχούν λιγότερο για τον προϋπολογισμό. Και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα αξιοθέατα. Στην περίπτωση των Αμερικανών τουριστών, το 40% θα σχεδιάσει τις διακοπές τους γύρω από τα τρόφιμα και τα ποτά.
- Οι ταξιδιώτες Gen X ηλικίας μεταξύ 40 και 56 ετών, ταξιδεύουν λιγότερο από τις άλλες γενιές. Αιτία είναι οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Το 70% στα ταξίδια του απολαμβάνει μουσεία και πολιτιστικές διαδρομές.
- Η Generation Y ή οι Millennials ηλικίας μεταξύ 25 και 39 ετών, είναι η πιο πολυσυζητημένη γενιά. Και οι αδιαμφισβήτητοι πρωταθλητές στον τίτλο του συχνού ταξιδιώτη τίτλου και τεχνολογικά καταρτισμένοι. Οι Millennials αναζητούν στα ταξίδια περιπέτεια και βιωματικές εμπειρίες και είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τον προϋπολογισμό τους.
- Οι Gen Z, γεννημένοι από το 1996 και μετά, ξοδεύουν το 11% του ταξιδιού τους σε δραστηριότητες και περιηγήσεις (παραπάνω από οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών). Είναι αλληλεπιδραστική γενιά και το 90% εμπνέεται από τα ταξίδια φίλων του στα social media και ένα 70% είναι ανοιχτό σε νέες ιδέες και προορισμούς.

Contiki

“Οι ατομικές προτιμήσεις, η μεγάλη πρόκληση”
“Παρά το γεγονός ότι όλες οι γενιές αναζητούν δραστηριότητες και εμπειρίες, αυτό που κάνει την αγορά πιο περίπλοκη είναι οι ατομικές προτιμήσεις, επισημαίνει η Danielle Curtis, διευθύντρια της ATM.
Οι απαιτήσεις κάθε γενιάς είναι η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης