Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η Expedia αποκαλύπτει πως σχεδιάζουν τα ταξίδια τους Millennials και Gen Z

tags :
Η Expedia αποκαλύπτει πως σχεδιάζουν τα ταξίδια τους Millennials και Gen Z
Σε τι δίνουν προτεραιότητα στον σχεδιασμό του ταξιδιού
“Φως” στις ταξιδιωτικές συνήθειες και τάσεις των Αμερικανών ταξιδιωτών ρίχνει η Expedia, με την μελέτη Αμερικανικές τάσεις ταξιδιού πολλών γενεών (American Multi-generational Travel Trends).
- Το 82% των Αμερικάνων κάνει ταξίδια με μέσο όρο 6,7 ημέρες.
- Οι Αμερικανοί είναι ανοιχτοί ταξιδιώτες. Οι νέοι ταξιδιώτες Gen Z, αποφασίζουν μεταξύ δύο ή περισσοτέρων προορισμών κατά 55% και ακολουθούν οι Millennials 54%.
- Σε ποσοστό 80% αναζητούν βοήθεια και έμπνευση κατά τη διαδικασία σχεδιασμού ταξιδιών.
- Στον σχεδιασμό στο ταξίδι επηρεάζονται από διαφημίσεις με ενημερωτικό περιεχόμενο, ενώ οι νεότερες γενιές από διαφημίσεις με ελκυστικές προσφορές.
- Σχεδόν το 90% των Αμερικανών ταξιδιωτών Gen Z δήλωσε ότι οι αποφάσεις τους επηρεάζονται από τα κοινωνικά μέσα. Είτε μέσω αναζητήσεων είτε μέσω συνδέσεων στο διαδίκτυο, όπως η οικογένεια και οι φίλοι. Οι Baby Boomers, ωστόσο δεν επηρεάζονται από τα κοινωνικά μέσα.



Σε τι δίνουν προτεραιότητα στον σχεδιασμό του ταξιδιού
Οι Αμερικανοί ψάχνουν για τις καλύτερες προσφορές και ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες Gen Z σε ποσοστό 81%. Ακολουθούν οι Millennials 74%, οι Gen X 62% και οι Baby Boomers 57%. Όσον αφορά στις εμπειρίες το φαγητό βρίσκεται στην 3η θέση σε όλες τις γενιές ταξιδιωτών.



Τύποι ταξιδιών
Η επίσκεψη στην οικογένεια είναι ο σημαντικότερος τύπος ταξιδιού για τους Αμερικανούς. Ειδικά για τους Baby Boomers και τους Gen Z. Ταξίδια για αξιοθέατα είναι πιο σημαντικά για Millennials και Gen X.

Με τι μέσα ταξιδεύουν
Ενώ το 60% φτάνουν στον προορισμό τους με αεροπλάνο, τα οδικά ταξίδια καλά κρατούν. Τα αυτοκίνητα είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή μεταφοράς για Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης