Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Στη διαφοροποιημένη ανάπτυξη ταξιδιωτών στοχεύουν easyJet και Travelport

tags :
Στη διαφοροποιημένη ανάπτυξη ταξιδιωτών στοχεύουν easyJet και Travelport
Η easyJet θα παραμείνει ανάμεσα στις 300 αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν το καινοτόμο εργαλείο merchandising της Travelport, το Rich Content and Branding
Την ανανέωση της μακρόχρονης συνεργασίας της με το Travelport, ανακοίνωσε η easyJet, με στόχο να αυξήσει την ελκυστικότητα της, ειδικά στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο τον κόσμο θα συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στη γκάμα των ναύλων της αεροπορικής εταιρείας μέσω της τεχνολογικής πλατφόρμας της Travelport Smartpoint.
Η αεροπορική εταιρεία θα επωφεληθεί επίσης από την πρόσβαση στην πλήρη σουίτα των λύσεων κυκλοφορίας ψηφιακών μέσων της Travelport. Άλλωστε στόχος της στρατηγικής της είναι να βελτιώνει και να διαφοροποιεί τον τρόπο με τον οποίο απευθύνεται στους ταξιδιώτες επιχειρηματίες και αναψυχή.
Η easyJet θα παραμείνει ανάμεσα στις 300 αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν το καινοτόμο εργαλείο merchandising της Travelport, το Rich Content and Branding. Αυτό επιτρέπει στους αερομεταφορείς να προβάλλουν καλύτερα τα προϊόντα τους σύμφωνα με τον τρόπο που πωλούνται στους δικούς τους ιστότοπους. Με λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων και εικόνες βελτιώνει την εμπειρία για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες στην αναζήτηση, πώληση και κράτηση επώνυμων οικογενειών.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης