Τελευταία Νέα
Διεθνή

Οι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο Luca de Meo νέος CEO στη Renault

tags :
Οι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο Luca de Meo νέος CEO στη Renault
Η Renault, στη προσπάθεια της να ανακόψει την πτώση των πωλήσεων και να αναπτύξει πιο γρήγορα τις νέες τεχνολογίες, αποφάσισε να ορίσει στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, τον Luca de Meo.
Η Renault, στη προσπάθεια της να ανακόψει την πτώση των πωλήσεων και να αναπτύξει πιο γρήγορα τις νέες τεχνολογίες, αποφάσισε να ορίσει στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, τον Luca de Meo.
Πιστώνεται την αναζωογόνηση των πωλήσεων της Seat, την καθιέρωση μιας πιο σπορ εικόνας στη γκάμα και την επιτάχυνση των προγραμμάτων που είχε εγκρίνει ο όμιλος Volkswagen.
Πρόκειται για ένα από τα πλέον επιτυχημένα στελέχη της ανώτατης βαθμίδας στον χώρο του αυτοκινήτου. Ο Ιταλός μάνατζερ με τις αξιοζήλευτες σπουδές, γεννήθηκε στο Μιλάνο, στις 13 Ιουνίου 1967.
Ήταν πρόεδρος της Seat από τον Νοέμβριο του 2015 έως τον Ιανουάριο του 2020. Πήρε πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Università Commerciale Luigi Bocconi, στο Μιλάνο.
Στη διατριβή του εξέτασε την επιχειρησιακή ηθική και ήταν η πρώτη διατριβή για το θέμα αυτό στην Ιταλία. Το 2017 ονομάστηκε Bocconi Alumnus of the Year, για την εκπροσώπηση των πανεπιστημιακών αξιών του επαγγελματισμού, της πρωτοβουλίας, της ακεραιότητας, της ευθύνης και της προσπάθειας να αναπτυχθεί ο πλουραλισμός.
Ο Luca de Meo, έχει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη Renault πριν από την ένταξή του στην Toyota Europe, ακολούθησε η πρόσληψή του από τον Όμιλο Fiat, όπου ήταν επικεφαλής Επιχειρηματικών Μονάδων Lancia, Fiat και Alfa Romeo. Διευθύνων σύμβουλος της Abarth και διευθυντής Marketing του Ομίλου Fiat. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Fiat, ήταν στενός συνεργάτης του εκλιπόντος S. Marcione και είχε σημαντικό μερίδιο ευθύνης για την κυκλοφορία του νέου Fiat 500.
Προσχώρησε στον όμιλο Volkswagen το 2009, ως διευθυντής μάρκετινγκ της μάρκας Volkswagen και του ομίλου Volkswagen, προτού αναλάβει τη θέση του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου για πωλήσεις και μάρκετινγκ στην Audi AG.
Μιλάει πέντε γλώσσες (ιταλικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά), διδάσκει στη Σχολή Διοίκησης της SDA Bocconi και είναι ο συντάκτης του βιβλίου Da 0 a 500.
Ωστόσο, το Automotive News Europe, αναφέρει ότι ο Luca de Meo, θα έρθει αντιμέτωπος με έναν κατάλογο των μελλοντικών εργασιών που θα είναι πολύ πιο πολύπλοκοι από εκείνους που αντιμετώπισε στη Seat, τη πιο μικρή σε μέγεθος μάρκα του ομίλου Volkswagen.
Η πρώτη του δουλειά είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη της ηγεσίας και των διευθυντών της Nissan, σημειώνεται.
Μετά από 20 χρόνια, η συμμαχία Renault-Nissan εξακολουθεί να είναι σε μεγάλο βαθμό δύο ξεχωριστές εταιρείες, ενώ η προσθήκη της Mitsubishi Motors το 2017, περιπλέκει περισσότερο την εσωτερική κατάσταση στην συμμαχία.
Τα πιο δύσκολα θέματα έχουν να κάνουν με τις σχετικά λίγες κοινές πλατφόρμες, την ανάπτυξη των νέων ηλεκτρικών μοντέλων, παρόλο που η Renault και η Nissan είναι από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που λάνσαραν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα θέματα όμως που απαιτούν καινοτομικές λύσεις και άμεσες ενέργειες, είναι η μείωση του κόστους για όλες τις μάρκες και η αύξηση των πωλήσεων.
Πέρσι η Renault σημείωσε μείωση των πωλήσεων κατά 3,4%, η Nissan και η Mitsubishi κατέγραψαν πτώση του όγκου των πωλήσεων και ζημίες σε πολλές δραστηριότητες τους.
Το χαρτοφυλάκιό του θα είναι πολύ μεγαλύτερο στη Renault, αφού εκτός από την Renault, θα διαχειρίζεται και τις άλλες δυο μάρκες την Dacia και την Lada.
Ο Luca de Meo στερείται επίσης διεθνούς εμπειρίας, έχοντας εργαστεί μόνο στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια της καριέρας του στην αυτοκινητοβιομηχανία, αναφέρει το Automotive News Europe.
Εκτιμάται, ότι ο διορισμός του Ντε Μέο, θα φέρει σταθερότητα στη Renault, η ηγεσία της οποίας έχει πληγεί, καθώς ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος, Κάρλος Γκον, συνελήφθη για οικονομικά παραπτώματα στην Ιαπωνία, τον Νοέμβριο του 2018.
Η μείωση της οικονομικής συνεισφοράς της Nissan στη Renault, η οποία κατέχει ποσοστό 43% στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, θα μπορούσε να επηρεάσει το επίπεδο των επενδύσεων στην έρευνα και ανάπτυξη σε κρίσιμους τομείς, όπως τα αυτόνομα οχήματα και η ηλεκτροκίνηση.
Η ανάκαμψη της Renault μπορεί να περιλαμβάνει την επανεξέταση των μεριδίων της συμμαχίας μεταξύ της Renault, της Nissan και της γαλλικής κυβέρνησης, η οποία εξακολουθεί να κατέχει το 15% της Renault.
Η Renault κατέχει το 43% της Nissan, η οποία έχει μερίδιο 15% στη Renault.
Ο Luca de Meo, θα αναλάβει επίσημα τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου την 1η Ιουλίου, δήλωσε η Renault.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης