Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Δεκαετία ανάπτυξης για την Ευρωπαϊκή βιομηχανία ξενοδοχείων - Με αύξηση RevPAR έκλεισε και το 2019

tags :
Δεκαετία ανάπτυξης για την Ευρωπαϊκή βιομηχανία ξενοδοχείων - Με αύξηση RevPAR έκλεισε και το 2019
Τα αποτελέσματα είναι πολύ ομοιογενή σε όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων
Με αύξηση του RevPAR -για μια ακόμη φορά- τελείωσε το 2019 για τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία ανάλυσης του κλάδου φιλοξενίας και τουρισμού MKG Group.
Η τελευταία αρνητική απόκλιση RevPAR καταχωρήθηκε στο 2009 μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία επηρέασε όλες τις αγορές στην Ευρώπη. Ενώ η κατοχή ήταν σταθερή το 2019 (72,9% αύξηση κατά +0,3 μονάδες) σε σύγκριση με πέρυσι ήταν δυνατή η ανάπτυξη της RevPAR (+ 2,4%) χάρη στην άνοδο των μέσων τιμών (+ 1,9%).
Τα αποτελέσματα είναι πολύ ομοιογενή σε όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων.
Τα οικονομικά ξενοδοχεία έχουν την υψηλότερη αλλαγή στην RevPAR (+ 3,4%), χάρη στην αύξηση του ADR κατά 2,9%. Upscale και Upper
Τα κορυφαία ξενοδοχεία βρίσκονται στη δεύτερη θέση με την αύξηση του RevPAR κατά 2,4% και λίγο πίσω, τα ξενοδοχεία μέσης κλίμακας και οικονομίας καταγράφηκαν + 2,3% και + 2,1% αντίστοιχα.
Είναι σημαντικό να πούμε ότι ο τρέχων κύκλος διήρκεσε 10 χρόνια, ενώ ο προηγούμενος κύκλος διήρκεσε μόνο 5 χρόνια από το 2004.



Αγορές και αύξηση RevPAR
- Η υψηλότερη αύξηση RevPAR σημειώθηκε στην Αυστρία (+ 7,6%), χάρη στην έντονη δραστηριότητα. Στην πρωτεύουσα της Βιέννης, πραγματοποιήθηκαν πολλές πολιτιστικές και επιχειρηματικές εκδηλώσεις, ειδικά κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
- Η Ουγγαρία και Βέλγιο είναι στην δεύτερη και την τρίτη θέση με αντίστοιχες αυξήσεις RevPAR + 7,1% και + 6,1%.
- Ακολουθούν η Ιταλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία με RevPAR στο + 5%. Η ισπανική αγορά τελειώνει θετικά το έτος μετά από μια ανάμικτη αρχή του έτους, ειδικά στη Μαδρίτη όπου οργανώθηκε η COP25 στις αρχές Δεκεμβρίου αντί της Χιλής.
- Η Γαλλία και η Γερμανία είχαν ένα έτος αντίθεσης. Η γαλλική αγορά υπέφερε από κοινωνικά κινήματα επηρεάζονται κυρίως στο Παρίσι αλλά και σε άλλες μεγάλες πόλεις. Ευτυχώς, ο μήνας Ιουνίου ήταν πολύ καλός με πολλές διεθνείς εκδηλώσεις όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών.
- Η αγορά της Γερμανίας σημείωσε μικρή αύξηση στην RevPAR 1,9%, κυρίως λόγω ανόδου της ADR 1,4%.
- Οι Κάτω Χώρες παρουσίασαν αρνητικό αποτέλεσμα (-0,5%) μετά από αρκετά χρόνια ισχυρής ανάπτυξης. Ο ΦΠΑ μεταβλήθηκε από 6% σε 9% το 2019, γεγονός που εξηγεί γιατί η ολλανδική αγορά είναι η μόνη που έχει πτώση στην ADR.



Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης