Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Σκλαβενίτης: εξαγόρασε το caremarket.gr - Εισέρχεται στην αγορά online σούπερ μάρκετ

tags :
Σκλαβενίτης: εξαγόρασε το caremarket.gr - Εισέρχεται στην αγορά online σούπερ μάρκετ
Εξαγορά του caremarket.gr από την Σκλαβενίτης
Κίνηση ματ χαρακτηρίστηκε η κίνηση εξαγοράς της online πλατφόρμας caremarket.gr από τον όμιλο Σκλαβενίτη, οποίος μέχρι σήμερα δεν είχε κάνει καμία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση ενώ  να σημειωθεί  δεν διέθετε ούτε ιστοσελίδα, που παρέμεινε υπό κατασκευή.
Η απόφαση εξήφθη την περίοδο των Χριστουγέννων και σε διάστημα 30 ημερών είχε  συμφωνηθεί η εξαγορά του 100% του caremarket.gr .
Η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη από το πουθενά βρέθηκε μια πλατφόρμα  που καλύπτει τα διεθνή στάνταρ καθώς ο χρόνος ανταπόκρισης των αιτημάτων  των καταναλωτών ήταν άμεση, όπως και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες.  
Σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν μία από τις τρεις πιο «δυνατές» πλατφόρμες ηλεκτρονικών πωλήσεων. Ο ετήσιος   τζίρος   έφτανε  τα 2 εκατ. ευρώ.
Στην  κορυφή   ήταν  αυτή του ΑΒ Βασιλόπουλου Ακολουθεί το e-Fresh.gr και το caremarket gr που είχε στηθεί από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Κρητικός.
Η παρουσία του Ομίλου Σκλαβενίτη στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά του λιανεμπορίου καθώς πρόκειται για τον Leader της αγοράς με ετήσιο τζίρο 3 δις. ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στο 2020 η πλατφόρμα θα μετονομαστεί σε  Σκλαβενίτη όταν ολοκληρωθούν οι προγραμματισμένες επενδύσεις που απαιτεί το νέο εγχείρημα.
Το σχέδιο προβλέπει πιο σφιχτή και δυναμική οργάνωση ώστε τα προϊόντα να φτάνουν στον καταναλωτή όσο πιο άμεσα γίνεται.
Στελέχη της αγοράς λένε ότι δόθηκε η εκκίνηση για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην αγορά τροφίμων με την είσοδο του Σκλαβενίτη  και αναμένεται να δουλέψει έχοντας  ως βασικό σύνθημα τόσο φθηνά όσο πουθενά.
Πάντως το τίμημα της εξαγοράς παρέμεινε επτασφράγιστο μυστικό ενώ το προσωπικό των 50 ατόμων που «έστησαν» την  πλατφόρμα μεταφέρετε στον  όμιλο  Σκλαβενίτη.
Με την ευκαιρία της εξαγοράς,  από την εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ο κ. Λάμπρος Παπακοσμάς δήλωσε σχετικά: «Θέτοντας σταθερά σε προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, στόχος της Επιχείρησης είναι να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πάντα με βάση το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας που ισχύουν από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της.
Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο βήμα της Επιχείρησης προς τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε όλοι οι καταναλωτές να μπορούν να βρίσκουν και σε online περιβάλλον μία ευρεία ποικιλία προϊόντων σε τιμές «τόσο φθηνά όσο πουθενά» και την άριστη ποιότητα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ».

Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης