Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως η βιομηχανία φιλοξενίας μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο

tags :
Πως η βιομηχανία φιλοξενίας μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο
Οι εσωτερικοί έλεγχοι πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο αξιολογώντας με κριτικό πνεύμα το αποτύπωμα του κυβερνοχώρου των οργανώσεών τους και την ανθεκτικότητα στον κυβερνοχώρο
Ο κλάδος της φιλοξενίας γίνεται ολοένα και πιο επιρρεπής σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, καθώς διαθέτει πλήθος προσωπικών και οικονομικών πληροφοριών.
Αυτό αναφέρουν εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας, σε σεμινάριο της Ένωσης Εσωτερικών Ελεγκτών (IAA) των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), σε επαγγελματίες της φιλοξενίας.

Σημαντικοί οι εσωτερικοί έλεγχοι
Στον σημερινό κόσμο, δεν υπάρχει τίποτα που ονομάζεται απόλυτη ασφάλεια κατά των εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο, επισήμαναν οι ομιλητές.
Οι εσωτερικοί έλεγχοι πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο αξιολογώντας με κριτικό πνεύμα το αποτύπωμα του κυβερνοχώρου των οργανώσεών τους και την ανθεκτικότητα στον κυβερνοχώρο, υπογράμμισαν.



Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο είναι ο νέος κανόνας
- Επιθέσεις στον κυβερνοχώρο συμβαίνουν κάθε 39 δευτερόλεπτα.
- Κλέβονται 291 δεδομένα ανά δευτερόλεπτο.
- Σημειώνεται αύξηση κατά 133% στα αρχεία δεδομένων που εκτίθενται το 2018.
- 148 δολάρια είναι το μέσο κόστος κάθε κλεμμένου ρεκόρ δεδομένων και 3,8 εκατ. είναι το μέσο κόστος μιας επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.



Τα ξενοδοχεία πιο επιρρεπή στις παραβιάσεις δεδομένων του κυβερνοχώρου
Ο Amit Tenglikar, ανώτερος διευθυντής, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Τεχνολογίας, BDO Chartered Accountants και Advisors, επισήμανε ότι τα ξενοδοχεία είναι επιρρεπή στις παραβιάσεις δεδομένων του κυβερνοχώρου. Καθώς συλλέγουν πολύ ευαίσθητα, πολύτιμα και ποικίλα προσωπικά δεδομένα για τους πελάτες τους.
Τα ξενοδοχεία που προσπαθούν να δώσουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία, τείνουν να συλλέγουν και να αποθηκεύουν αυτά τα δεδομένα πελατών. Και διαχειρίζονται μεγάλο αριθμό οικονομικών συναλλαγών, που συχνά περιλαμβάνουν και πλούσιους. Χρησιμοποιούν προγράμματα αφοσίωσης για την ενθάρρυνση επανειλημμένων επισκέψεων και πρόσθετων παραμονών. Οι απάτες που σχετίζονται με την εμπιστοσύνη είναι πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστούν. Και αυτό γιατί οι χρήστες δεν παρακολουθούν τα υπόλοιπα σημείων πιστότητας όπως παρακολουθούν τις δηλώσεις πιστωτικών καρτών τους.
Για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, οι εσωτερικοί ελεγκτές πρέπει να εξασφαλίσουν ότι έχουν την απαραίτητη ψηφιακή υγιεινή στον κυβερνοχώρο πριν επενδύσουν στα πιο προηγμένα εργαλεία ανίχνευσης.
“Μόνο αν υπάρχει βασική υγιεινή στον κυβερνοχώρο, μπορεί να αποτραπεί η πλειοψηφία των απειλών. Κάτι που επιτρέπει την καλύτερη αντιμετώπιση στα προβλήματα που σχετίζονται με την έκθεση στον κυβερνοχώρο”, δήλωσε ο Amit Tenglikar.



Οι εσωτερικοί ελεγκτές μπορούν να εντοπίσουν τα κενά
Οι εσωτερικοί ελεγκτές διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο να εντοπίσουν τα κενά. Να επισημάνουν τα σωστά ζητήματα και να καθοδηγήσουν τις εταιρείες στον τρόπο επίλυσής τους.
Ο Ramakrishna S Nivarthy, διευθυντής διαχείρισης ποιότητας και κινδύνου, BDO Chartered Accountants & Advisors, δήλωσε ότι όπως και οι επαγγελματίες σε θέματα κινδύνου, οι εσωτερικοί ελεγκτές θέτουν την κόκκινη σημαία ότι υπάρχει πρόβλημα. Και στη συνέχεια μπορούν να συνεργαστούν με την ομάδα για να βρουν λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.
“Αυτά είναι τα βασικά προσόντα που έχει ο εσωτερικός ελεγκτής, είπε. Και με αυτή την ικανότητα του, βοηθά να εντοπιστούν τα πιθανά τυφλά σημεία”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης