Adecco: Μειώθηκε κατά 11% η μετανάστευση των νέων αλλά το 22% ακόμα ψάχνει τρόπους να φύγει

Adecco: Μειώθηκε κατά 11% η μετανάστευση των νέων αλλά το 22% ακόμα ψάχνει τρόπους να φύγει
Το ποιοτικό στοιχείο αναδείχθηκε από έρευνα της Adecco με βασικό θέμα την Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα για το 2019
Ανακόπτεται η τάση φυγής των νέων στο εξωτερικό με σκοπό την ανεύρεση εργασίας.
Μειώθηκε κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες τα δύο τελευταία χρόνια και περιορίστηκε στο 22% των νέων που αναζητούν μια καλύτερη τύχη στις αγορές του εξωτερικού.
Το 2017 είχε καταγραφεί σε ποσοστό 33% αυτών που αναζητούσαν διέξοδο διαφυγής  από την Ελλάδα για να υποχωρήσει στο22% τα δύο τελευταία χρόνια 2018 και2019.
Το ποιοτικό στοιχείο αναδείχθηκε από έρευνα της Adecco με βασικό θέμα την Απασχολησιμότητα στην Ελλάδα για το 2019.
Ο κ. Κωνσταντίνος Μυλωνάς διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Adecco Ελλάδας με την ευκαιρία παρουσίασης της έρευνας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι οι διαρκείς εξελίξεις  καθιστούν την ελληνική αγορά ιδιαιτέρως ανταγωνιστική και γεμάτη εκπλήξεις.
Θεωρεί ότι σε αυτό το περιβάλλον οι εργαζόμενοι θα πρέπει να είναι σε επαγρύπνιση για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.
Ανάμεσα στα στοιχεία της έρευνας είναι ότι η πλειοψηφία των  εταιρειών και σε ποσοστό 72% ενδιαφέρονται να στελεχώσουν κάποιο τμήμα τους την περίοδο  που έγινε η έρευνα και συγκεκριμένα από το Σεπτέμβριο έως το Νοέμβριο του 2019.
Το ποσοστό  είναι περίπου στα ίδια  επίπεδα με το 2018 στο 70%. Όμως βελτιώθηκε  ο χρόνος κάλυψης της θέσης , ο οποίος έχει περιοριστεί σημαντικά καθώς οι περισσότερες θέσεις και σε ποσοστό 87% καλύπτονται σε διάστημα ενός μήνα  ενώ το αντίστοιχο  ποσοστό  ήταν  στο 23% στην έρευνα του 2018.  
Στα θετικά  της έρευνας συγκαταλέγεται το στοιχείο που προσδιορίζει το ποσοστό των εργαζομένων που έστω και μία φορά βρέθηκε εκτός της αγοράς εργασίας. Φέτος το ποσοστό μειώθηκε στο 61% καταγράφοντας πτώση 3% σε σχέση με το 2018 που ήταν  στο 64%.
Οι  δεξιότητες των υποψηφίων ήταν το βασικό πεδίο διερεύνησης.
Οι εργοδότες θεωρούν  ότι οι δεξιότητες και οι ικανότητες των υποψηφίων και εργαζομένων δεν ανταποκρίνονται  πλήρως αλλά μόνο μερικώς στις σημερινές ανάγκες.
Η φήμη της εταιρείας στο εργασιακό περιβάλλον, η φήμη του εργοδότη και ο τρόπος που επικοινωνεί το τι μπορεί να προσφέρει στους εργαζόμενους είναι τα βασικά κριτήρια  επιλογής των υποψηφίων. 
Στην έρευνα   συμμετείχαν  935 εργαζόμενοι   και 135  εταιρείες.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS