Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αυτές είναι οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες για να κερδίσετε τους Κινέζους ταξιδιώτες

tags :
Αυτές είναι οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες για να κερδίσετε τους Κινέζους ταξιδιώτες
Η έκθεση της Intelligence αναλύει το WeChat, μαζί με τις νεώτερες πλατφόρμες, όπως η Little Red Book (Xiaohongshu) και η Douyin
Τους τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχειακά και ταξιδιωτικά brands μπορούν να κυριαρχήσουν στο WeChat αναλύει στη νέα μελέτη της η Intelligence.
Συγκεκριμένα, αναφέρει αναλυτικά πως να αναπτύξουν την ψηφιακή τους παρουσία στην Κίνα και να κερδίσουν ουσιαστικά τους Κινέζους ταξιδιώτες.
Η έκθεση αναλύει το WeChat, μαζί με τις νεώτερες πλατφόρμες, όπως η Little Red Book (Xiaohongshu) και η Douyin.



Το WeChat παραμένει “η πραγματική υπερ-εφαρμογή που τα κάνει όλα”. Μάλιστα για τα πολυτελή σήματα ταξιδιών είναι το θεμέλιο για την επιτυχία τους στην κινεζική αγορά.
Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα μερικοί αμφισβήτησαν την εγκυρότητα της WeChat. Αυτό συμβαίνει γιατί έρχονται στο προσκήνιο νεότερες και ταχέως εξελισσόμενες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Τέτοιες είναι η Little Red Book και η Douyin.

Η σημασία του storytelling
Η έκθεση αναλύει πώς 12 hospitality brands πολυτελείας έχουν εφαρμόσει συναισθηματική αφήγηση για να προσελκύσουν Kινέζους ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, το Bvlgari Hotel συνεργάστηκε με τον κινεζικό ηθοποιό Χου Μπινγκ. Στόχος ήταν να ενθαρρύνει τους χρήστες να φανταστούν πώς θα αξιοποιούσαν στο έπακρο την εμπειρία του Bvlgari.
Ταυτόχρονα η μελέτη αναλύει τη σημασία του να αγγίξει κανείς τις καρδιές των καταναλωτών για να τους οδηγήσει να το προβάλουν. Αυτό υποδηλώνει ότι οι εύποροι Κινέζοι καταναλωτές αρχίζουν να ενδιαφέρονται για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ως παράδειγμα αναφέρεται η αλυσίδα Melia Hotels που το 2019 έχτισε ένα πράσινο ξενοδοχείο. Μάλιστα παρέχει οδηγίες για το πώς ο επισκέπτης μπορεί να ανακυκλώνει κατά την παραμονή στο ξενοδοχείο. Επίσης ανέφερε λεπτομερώς τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά δωματίου και πώς οι οπαδοί μπορούν να βελτιώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα.

Αυθεντικό περιεχόμενο που αλληλεπιδρά
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες προσφέρει μια συναρπαστική ευκαιρία για καινοτόμες συνδέσεις με εύπορους Κινέζους καταναλωτές.
Οι χρήστες της Little Red Book έχουν δει φανταχτερες εταιρικές επικοινωνίες εκατομμύρια φορές και αναμένουν να μπορέσουν να εισέλθουν στον πραγματικό κόσμο της μάρκας και του προϊόντος στο δικό τους κόσμο του Little Red Book.
Ωστόσο, η έκθεση υπενθυμίζει στα brands να είναι προσεκτικοί με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν καλύτερα αυτές τις νεότερες πλατφόρμες. Το Little Red Book έχει μια τρέχουσα βάση χρηστών άνω των 200 εκατομμυρίων. Το 90% των οποίων είναι γυναίκες που γεννήθηκαν μετά το 1980. Για να συνδεθείτε με τους χρήστες του Little Red Book, είναι σημαντικό να παραμείνετε αυθεντικοί.
Όσον αφορά στην Douyin, η σύντομη μορφή βίντεο επιτρέπει στους νέους χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο και να εκφραστούν. Για τα εμπορικά σήματα λοιπόν, η Douyin είναι ένας χώρος για να αποκτήσουν ένα κομψό αποτύπωμα και να αιχμαλωτίσουν νέους χρήστες που αναμένουν να διασκεδάσουν κυριολεκτικά από τα πρώτα δυο δευτερόλεπτα.
Έτσι, παρόλο που η WeChat εξακολουθεί να κυριαρχεί στις πλατφόρμες, αυτές, οι νέες πλατφόρμες φαίνεται να παρέχουν την ευκαιρία σε μάρκες να διερευνήσουν διαδραστικούς τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών-στόχων τους

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης