Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Millennials και Gen Z στο επίκεντρο του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ

tags :
Millennials και Gen Z στο επίκεντρο του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ
Σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, πάνω από το 86% των ταξιδιωτικών επαγγελματιών βάζουν σε προτεραιότητα Millennials και Gen Z στο μάρκετινγκ τους
Σε Millennials και Gen Z θα στοχεύσουν οι επαγγελματίες του ταξιδιού τους επόμενους 12 μήνες, σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market.
Σύμφωνα με τα στοιχεία πάνω από το 86% των ταξιδιωτικών επαγγελματιών βάζουν σε προτεραιότητα Millennials και Gen Z στο μάρκετινγκ τους.

Τα κανάλια μάρκετινγκ
- Social media 70%.
- Ψηφιακή διαφήμιση 68%.
- Δημόσιες σχέσεις 63%.

Ποια είναι η μεγαλύτερη τάση

Η έρευνα επιβεβαίωσε επίσης ότι η μεγαλύτερη τάση και ευκαιρία ανάπτυξης το επόμενο έτος θα είναι ο βιώσιμος και πράσινος τουρισμός.
- Το 80% θέτει ως βασική προτεραιότητα αγαθά και υπηρεσίες που προέρχονται από βιώσιμες πηγές.
- Το 76% ανέφερε τη μείωση του πλαστικού ως ένα σημαντικό μέλημα για την παροχή φιλικών προς το περιβάλλον διακοπών.
Οι ταξιδιώτες θα δώσουν προτεραιότητα σε φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, παράλληλα με τη συχνότητα και την απόσταση.
Ταυτόχρονα θα αναζητήσουν περισσότερα από την πεπατημένη διαδρομή και τις «αυθεντικές» εμπειρίες.
Αυτά περιλαμβάνουν οτιδήποτε από τις δραστηριότητες περιπέτειας και αυτοπεποίθησης. Όπως διαλείμματα αποτοξίνωσης, περιηγήσεις δεξιοτήτων, γιόγκα και εντυπωσιακές εμπειρίες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης