Γιατί οι ισχυροί επιχειρηματίες πήγαν για «ψώνια» στα Attica Πολυκαταστήματα

Γιατί  οι  ισχυροί επιχειρηματίες  πήγαν  για «ψώνια»  στα Attica Πολυκαταστήματα
Τι φέρνει  η συμφωνία  για τους  καταναλωτές.
Ένα  deal που  θα ήθελαν πολλοί,  έκλεισαν τα Attica Πολυκαταστήματα  λίγο πριν κλείσει η χρονιά  και βάζει πλώρη για την εφαρμογή μεγάλων σχεδίων.
Τα πιο ηχηρά  επιχειρηματικά ονόματα  της  οικονομικής ζωής  της χώρας,  πέρασαν και ως  επενδυτές , το κατώφλι της  πιο ισχυρής αλυσίδας του λιανεμπορίου.
Πρόκειται  για τον  Όμιλο  Λασκαρίδη και συγκεκριμένα  για το Θανάση Λασκαρίδη,  ένας από τους πιο ισχυρούς  παίκτες του ξενοδοχειακού τομέα, με  έντονη παρουσία  στο πιο  κεντρικό σημείο της Αθήνας ,στην Πλατεία  Συντάγματος.
Στο επενδυτικό σχήμα συμμετέχουν ακόμη, ο νομικός  και εφοπλιστής  Γιάννης Σαραντίτης , ο Όμιλος Τσάκου και το Κοινωφελές  ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης.
Τα  κεφάλαια  που  θα βάλει  το νέο  σχήμα  είναι επτασφράγιστο  μυστικό  και οι  δύο πλευρές  δεσμεύονται με  ιδιωτικό  συμφωνητικό.
Τα  Attica Πολυκαταστήματα  πλέον είναι σε θέση να καταστρώνουν νέα  επενδυτικά  σχέδια ανάπτυξης  που θα  στοχεύουν σε ψηλά  βαλάντια των τουριστών που επισκέπτονται  τη χώρα μας.  
Στα σχέδια  τους  είναι  να … φέρουν την αγορά του Παρισιού  και του Λονδίνου μέσα στο City Link ως ενός premium προορισμού αγορών για τους τουρίστες και ειδικότερα  τους Κινέζους  που ξοδεύουν χιλιάδες  ευρώ για μία τσάντα Luis Vinton, Channel , Hermes , Fendi  αλλά και για τα υπόλοιπα  προϊόντα   με τις διεθνείς φίρμες.
Η διεθνής  εμπειρία  αλλά και η ελληνική μέχρι σήμερα έχουν  δείξει ότι τα  περιζήτητα  εμπορικά σήματα  μπορεί να φέρουν έναν  πακτωλό χρημάτων στα  ταμεία  της εταιρείας. Φθάνουν μόλις 200  τ.μ. και με τα ράφια γεμάτα με τα διεθνή λαμπερά προϊόντα , ο τζίρος μπορεί  να εκτοξεύεται πάνω από τα 20 εκατ. ευρώ το χρόνο .  
Τα Attica Πολυκαταστήματα  βάζουν νέους στρατηγικούς,  μετά τη συμφωνία  με του  ισχυρούς  επιχειρηματίες.
Ανάμεσα σε αυτούς  είναι α)  η επέκτασή του σε δραστηριότητες όπως το χονδρικό και λιανικό εμπόριο ρούχων, αξεσουάρ και καλλυντικών, (β) τη δημιουργία νέων καταστημάτων, βάσει και των αναγκών του καταναλωτικού κοινού, σε πρωτοποριακές αναπτύξεις όπως αυτή του Ελληνικού και (γ) την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης του υφιστάμενου πολυκαταστήματος στο City Link αγορών, μέσα από την επέκτασή του σε νέο χώρο 4.000 τ.μ.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα  εισέλθει σε νέα  φάση παρότι σήμερα  το 15%  των πωλήσεων προέρχεται από την ίδια κατηγορία και αφορά κυρίως προϊόντα  ομορφιάς.
Στα πλάνα  της  εταιρείας  είναι να δώσει αγοραστικές ευκαιρίες στους καταναλωτές για όλη την γκάμα  των προϊόντων που διαθέτει  και να βάλει  σε νέα τροχιά  αξιοποίησης των 25.000  τ.μ. του  City Link.
Η στρατηγική συνεργασία με τους ισχυρούς  επιχειρηματίες αναμένεται να αλλάξει  τους κανόνες του λιανεμπορίου καθώς τα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα θα καλύπτουν  τις καταναλωτικές τους ανάγκες  μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου  ενώ οι  υψηλές  εισοδηματικές τάξεις θα δίνουν το παρόν αγοράζοντας  καταναλωτικά  προϊόντα  μεγάλης αξίας.
Η υλοποίηση των σχεδίων των  Attica Πολυκαταστημάτων  αναμένεται να δημιουργήσει  ένα νέο  καταναλωτικό μοντέλο το οποίο όμως για  να υπηρετηθεί  απαιτούνται ισχυρά κεφάλαια  τα οποία όμως  εξασφαλίζονται με τη νέα συμφωνία.
Ο  κ. Λάμπρος Παπακωνσταντίνου, Chief Investment Officer, της  Virtus International Partners LP,  με  την ευκαιρία επισημοποίηση  της συμφωνίας  ανέφερε  μεταξύ άλλων   ότι  «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συμμετοχή μας στη μετοχική ομάδα που, μεταξύ άλλων, ελέγχει τα  πολυκαταστήματα Αttica, γιατί αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα των εταιρειών στις οποίες θέλουμε να επενδύσουμε.
Το βλέμμα προς το μέλλον, τα Αttica έχουν ένα management που ενδιαφέρεται να είναι σε θέση οδηγού και την επόμενη μέρα, μετόχους που θέλουν να συμμετέχουν μαζί μας στα επόμενα βήματα του επενδυτικού σχήματος και ξεκάθαρη στρατηγική και όραμα για την επόμενη πενταετία.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αναπτυχθεί από τη λειτουργία των πολυκαταστημάτων, θα εστιάσουν περαιτέρω σε δραστηριότητες στο εμπόριο ρούχων, αξεσουάρ και καλλυντικών και στη δημιουργία νέων concept σε πρωτοποριακές αναπτύξεις όπως αυτή του Ελληνικού.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS