Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Google μπλοκάρει την πρόσβαση διαφημιστών εταιριών σε προσωπικά στοιχεία χρηστών

tags :
Η Google μπλοκάρει την πρόσβαση διαφημιστών εταιριών σε προσωπικά στοιχεία χρηστών
Τα νέα μέτρα που θα λάβει η  Google θα εμποδίζουν τους διαφημιστές να συνδέουν ευαίσθητες πληροφορίες όπως η υγεία, η θρησκεία, η πολιτική και οι σεξουαλικές προτιμήσεις με οποιονδήποτε συγκεκριμένο χρήστη
Περιοριστικά μέτρα τα οποία θα εμποδίζουν τους διαφημιστές να συνδέουν ευαίσθητες πληροφορίες με συγκεκριμένους χρήστες θα λάβει η Google, καθώς, επί του παρόντος επιτρέπει σε διαφημιστές να βλέπουν τις κατηγορίες στις οποίες ανήκει μία ιστοσελίδα ή μία εφαρμογή, όπως αν σχετίζεται με τη μουσική, τα αυτοκίνητα ή πιο ευαίσθητα θέματα όπως η χρήση ουσιών.
Στέλεχος της Google δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να αποσύρει τις συγκεκριμένες πληροφορίες μετά από συζητήσεις με ρυθμιστικές αρχές για την προστασία δεδομένων.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η ίδια ανέφερε ότι η αλλαγή θα εμποδίσει τους διαφημιστές να συνδέουν ευαίσθητες πληροφορίες όπως η υγεία, η θρησκεία, η πολιτική και οι σεξουαλικές προτιμήσεις με οποιονδήποτε συγκεκριμένο χρήστη.
Η κίνηση θα βοηθήσει σύμφωνα με το στέλεχος να αποφευχθεί ο κίνδυνος οποιοσδήποτε συμμετέχει στις δημοπρασίες να είναι σε θέση να συνδέσει στοιχεία που αφορούν έναν συγκεκριμένο χρήστη με κατηγορίες της Google για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, τόνισε το στέλεχος.
Ωστόσο, διαφημιστές και εκδότες ανέφεραν ότι η κίνηση θα αυξήσει τον έλεγχο της Google στα προσωπικά δεδομένα και θα ενισχύσει περαιτέρω την κυριαρχία της στην διαδικτυακή διαφήμιση.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης