Γιατί ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν κρύες θερμοκρασίες

Γιατί ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν κρύες θερμοκρασίες
Η ζεστή φύση του ταξιδιού είναι πιθανότατα ένας βασικός παράγοντας για την βιώσιμη πολυτέλεια
Με το χειμώνα να πλησιάζει, oι ταξιδιώτες πολυτελείας στο Βόρειο Ημισφαίριο αναζητούν ήλιο και ζεστασιά.
Ωστόσο, μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη από τα διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια της Οξφόρδης και το Mushashi στο Τόκυο, διαπιστώνει ότι η πολυτέλεια είναι συνώνυμη με το κρύο.
Η έρευνα δείχνει ότι το φαινόμενο αυτό, ισχύει κυρίως για προϊόντα πολυτελείας, όχι εμπειρίες.
Ως επί το πλείστων, τα ταξίδια θεωρούνται μια “ζεστή” εμπειρία. Ο όρος “ζεστή”, δεν αναφέρεται μόνο για θερμοκρασίες.
Το ταξίδι σημαίνει ανθρώπινη αλληλεπίδραση και σύνδεση με έναν προορισμό.
Η ζεστή φύση του ταξιδιού είναι πιθανότατα ένας βασικός παράγοντας για την βιώσιμη πολυτέλεια. Και για να ξεπεραστούν οι δαπάνες για κρύα, “σκληρά” καταναλωτικά αγαθά.
Οι έμποροι ταξιδιών θα πρέπει να προσελκύουν όλες τις αισθήσεις, καθώς η μελέτη δείχνει ότι ακόμη και ένας “μικρός αισθητικός μοχλός μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων”.

Πώς να συνδυάσετε τη ζεστασιά της φιλοξενίας με το “κρύο” της πολυτέλειας
Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους οι ταξιδιωτικές μάρκες μπορούν να συνδυάσουν τη ζεστασιά της φιλοξενίας και τα δροσερά στοιχεία που σκιαγραφούν την πολυτέλεια.
Μερικοί από αυτούς είναι ο κομψός σχεδιασμός και η χρήση σκληρών, κρύων υλικών όπως το μάρμαρο, ο χάλυβας και το γυαλί στην αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου.
Η ιδέα της κομψότητας και του λευκού χώρου, μεταφέρει ψυχρότητα.
Επομένως, ο αυστηρός σχεδιασμός, με χρήση “σκληρών” υλικών όπως το μάρμαρο και το γυαλί, μπορεί να είναι ένας τρόπος, ώστε υποσυνείδητα να προσελκύσει όσους αναζητούν μία πολυτελή εμπειρία.
Η βιομηχανική κομψότητα, μαζί με το σύγχρονο μινιμαλισμό, μπορούν να συνδυαστούν αισθητικά, ώστε να αποδώσουν μία πολυτελή και κρύα αίσθηση σε όσους αναζητούν την πολυτέλεια.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS