Τελευταία Νέα
Διεθνή

Nestle: Ξεκινά την πώληση καφέ Starbucks στην Κίνα

Nestle: Ξεκινά την πώληση καφέ Starbucks στην Κίνα
Τα ποσοστά κατανάλωσης καφέ από τους Κινέζους παραμένουν χαμηλά
Στην αγορά της Κίνας στρέφεται η Nestle, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο επιδιώκοντας να εισχωρήσει σε μία αγορά που η κατανάλωση καφέ ανά κάτοικο παραμένει χαμηλή.
Η Nestle κατέβαλε το 2018 7,15 δισεκατομμύρια δολάρια για τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης καφέδων και τσαγιού της αλυσίδας των ΗΠΑ παγκοσμίως και άρχισε να πουλά τα προϊόντα με σήμανση Starbucks στην Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική τον Φεβρουάριο του 2019.
Η Nestle θα ξεκινήσει να πουλά 21 κάψουλες και προϊόντα στιγμιαίου καφέ με την επωνυμία Starbucks σε κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, κυρίως της Alibaba.
Η κατανάλωση καφέ ανά κάτοικο στην Κίνα είναι σχεδόν μόλις 6 φλυτζάνια ετησίως, σε σύγκριση με 400 στην Ιαπωνία και 300 στη Νότια Κορέα, όπως ανέφερε η εταιρεία.
«Η συνεργασία με την Starbucks θα βοηθούσε τη Nestle να προσθέσει μια εξαιρετική επιλογή καφέ στη γκάμα των προϊόντων που ήδη διαθέτει στην Κίνα, όπως η σειρά Nescafe για στιγμιαίο καφέ και οι καφέδες Nespresso», τόνισε ο CEO της Nestle στην Κίνα.
Πάντως ο ανταγωνισμός από την τοπική αγορά δεν θα είναι αμελητέος.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης