Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σπίρτζης: Η Θεσσαλονίκη έχει τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει - Το μετρό θα αναγεννήσει την πόλη

Σπίρτζης: Η Θεσσαλονίκη έχει τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει - Το μετρό θα αναγεννήσει την πόλη
«Είμαστε περήφανοι γιατί ένα μεγάλο έργο υψηλής τεχνολογίας συνυπάρχει με την πολιτιστική μας κληρονομιά», ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης
Το μετρό της Θεσσαλονίκης «δεν είναι μόνο ένα μέσο μαζικής μεταφοράς, είναι ένα έργο που θα αναγεννήσει την πόλη, θα τη ζωντανέψει, θα ζωντανέψει την ιστορία της, τις αξίες της και τον σεβασμό προς τους πολίτες και στο αστικό περιβάλλον», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών , Χρ. Σπίρτζης κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση στον σταθμό Σιντριβανίου, που έγινε παρουσία του πρωθυπουργού, Α. Τσίπρα.
Μίλησε για «μια σύγχρονη υποδομή και ταυτόχρονα ένα εθνικό πολιτιστικό μνημείο σε καθημερινή αλληλεπίδραση με την πόλη και τους πολίτες», ενώ σημείωσε ότι «η Θεσσαλονίκη έχει πια τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει».
Σύμφωνα με τον υπουργό, «είναι ζωντανή απόδειξη της υλοποίησης του στόχου μας για δίκαιη ανάπτυξη, ένταξη των υποδομών στις ανάγκες της κοινωνίας και της παραγωγικής ανασυγκρότησης, η απόδειξη ότι η Θεσσαλονίκη έχει πια τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει».
«Είμαστε περήφανοι γιατί ένα μεγάλο έργο υψηλής τεχνολογίας συνυπάρχει με την πολιτιστική μας κληρονομιά», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι «αποχαιρετάμε το 2018 με ευχάριστα, ελπιδοφόρα μηνύματα σε μια σειρά από τομείς που αφορούν τη χώρα μας, την κοινωνία μας, τον κάθε πολίτη, τη ζωή, την οικογένειά του».
Για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, «η σημερινή μέρα έχει μια πρόσθετη, ξεχωριστή αξία, μιας και αφαιρείται από τις μεμψίμοιρες θέσεις της Θεσσαλονίκης του χθες μια πορεία βασανισμού της πόλης και των πολιτών, η πορεία του έργου του μετρό», πρόσθεσε.
Υπενθύμισε ότι τον Φεβρουάριο του ΄15 το μετρό ήταν ένα έργο «σταματημένο με σωρευμένα νομικά, τεχνικά, συμβατικά και οικονομικά προβλήματα, με χιλιάδες εργαζόμενους απολυμένους, ένα έργο που είχε διαιρέσει την τοπική κοινωνία, τις δημόσιες περιουσίες, απαξίωνε τον πολιτικό κόσμο, τον τεχνικό κόσμο, απαξίωνε και την πολιτιστική κληρονομιά μας», ενώ «η ολοκλήρωσή του, η επίλυση καθημερινών προβλημάτων απαιτούσε ισχυρή πολιτική βούληση, τεχνοκρατική τεκμηρίωση, οικοδόμηση εμπιστοσύνης όλων των συντελεστών, των υπηρεσιών και σκληρή καθημερινή δουλειά απ΄ όλους».
Ο κ. Σπίρτζης έκανε αναφορά στη δουλειά που έγινε από το υπουργείο Υποδομών και από την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ».
Μάλιστα, ευχαρίστησε τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Γ. Δέδε  και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Θ. Παπαδόπουλο, το υπουργείο Πολιτισμού και όλους τους υπουργούς Πολιτισμού και τα στελέχη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, τους κατασκευαστές και όλους τους εργαζόμενους, που με πνεύμα συνεργασίας, όπως είπε, φρόντισαν ώστε «να φτάσουμε στο σήμερα, να είμαστε περήφανοι όχι μόνο για την ολοκλήρωση της κύριας γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά αλλά και για την έναρξη των προεκτάσεων του μετρό προς τις αδικημένες δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης