Τελευταία Νέα
Speculator

H Black Friday έγινε... Black Week

tags :
H Black Friday έγινε... Black Week
Η Γενική Γραμματεία Κατανάλωση δίνει λίστα 870 προϊόντων με τιμές πριν έρθει η «Μαύρη Παρασκευή»
Ηλεκτρονικό οδηγό για τους «κυνηγούς» ευκαιριών ενόψει της Black Friday  έβγαλε  η Γενική  Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Οι  καταναλωτές  που θα επισκεφθούν  την ιστοσελίδα http://www.mindev.gov.gr/category/times-proionton-teleutaia-arxeia/ θα αποκτήσουν πρόσβαση σε  έναν ευρύ κατάλογο προϊόντων τεχνολογίας όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα, οι τηλεοράσεις τα tablets και φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών με το συνολικό τους αριθμό να φθάνει σε 870.
Πρόκειται για πρωτοβουλία του γενικού γραμματέα Δημήτρη Αυλωνίτη η οποία αναμένεται να βρει απήχηση στους καταναλωτές καθώς θα αποκτήσουν πρόσβαση σε μία βάση δεδομένων προϊόντων με τις τιμές τους που έχουν καταγραφεί το προηγούμενο διάστημα.
Οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα να τσεκάρουν  στην πράξη τις προσφορές και το ύψος των εκπτώσεων  που θα κάνουν οι επιχειρήσεις την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου χάρη στην εμπορική εκστρατεία με σημαία την Black Friday.
Η βάση δεδομένων παρέχει πληροφορίες και στην κατηγορία των τροφίμων καθώς στην καμπάνια συμμετέχουν και αλυσίδες σουπερ μάρκετ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασία Καταναλωτή δεν υπάρχει αναφορά από τα καταστήματα.  
Παράδειγμα  μια τηλεόραση LG 43 ιντσών LH 560 V πωλείται προς 399 ευρώ και μια τηλεόραση Samsung 43 LED TV 4k ultra 1700PQI κοστίζει 619 ευρώ.

Στην Ελλάδα η Black Friday έγινε Black Week

Ο θεσμός εφαρμόζεται για τρίτη κατά σειρά χρονιά αλλά πήρε φέτος ελληνικό χρώμα και επεκτείνεται σε μία εβδομάδα ενώ πέρυσι η διάρκεια της ήταν μόλις τρείς ημέρες.
Στο παιχνίδι των προσφορών έχουν εισέλθει και αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η εφαρμογή της ημέρας Black Friday χτύπησε και την ΠΟΜΙΔΑ η οποία μείωσε 40%  την εγγραφή μελών όσοι γίνουν μέλη της την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου.
Καλύτερες τιμές δίνει και η εταιρεία  φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας ΖΕΝΙΘ στους πελάτες που θα κάνουν αίτηση  στα γραφεία της.
Μεγάλες  αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών ξεκίνησαν τις προσφορές από την περασμένο Σάββατο προκαλώντας  έντονο ανταγωνισμό στην αγορά δημιουργώντας πίεση σε μικρότερες αλυσίδες οι οποίες άνοιξαν και αυτές με τη σειρά  την Black  Week.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης σχολίασε το γεγονός λέγοντας ότι «...Από του χρόνου το πιο πιθανό είναι να την αποκαλούμε «Greek Black Week», αφού καταφέραμε μόλις την τρίτη συνεχόμενη χρονιά εφαρμογής της στην Ελλάδα να την ξεχειλώσουμε από ημέρα σε εβδομάδα.
Μία μαύρη Παρασκευή σίγουρα δεν θα φέρει άσπρη ημέρα στο λιανικό εμπόριο που έχει απωλέσει το 40% του τζίρου του μετά το 2008.
Προσωρινά, ίσως τονώσει τον τζίρο των μεγάλων αλυσίδων, αλλά σίγουρα θα δημιουργήσει αναιμική κατανάλωση στην υπόλοιπη αγορά.
Οι μικρομεσαίοι έμποροι δηλώνουμε “παρών” για να μην αφήσουν τους μεγαλύτερους να παίζουν μόνοι τους επικοινωνιακά παιχνίδια, που πάντως προβληματίζουν με τον περιορισμό του περιθωρίου κέρδους και την αύξηση του κόστους πωλήσεων.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης