Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Μασούτης με νέα στρατηγική - Ανοίγει τις... πόρτες της και στη βιομηχανία Όλυμπος

Η Μασούτης με νέα στρατηγική - Ανοίγει τις... πόρτες της και στη βιομηχανία Όλυμπος
Σύμφωνα με πληροφορίες οι διαπραγματεύσεις  είναι σε πολύ καλό σημείο και η συμφωνία πιθανόν να οριστικοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα
Αλλάζει στρατηγική η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτη μετά την είσοδό της στην Αθήνα και την εξαγορά της Προμηθευτικής.
Η διοίκηση πλέον εισέρχεται στον ανταγωνισμό του λιανεμπορίου με όρους που επιβάλλει η ίδια η αγορά για ένα πανελλαδικό δίκτυο αλυσίδας ενώ μέχρι πρότινος η στρατηγική της ήταν χτισμένη με επίκεντρο τη Βόρεια Ελλάδα.
Τα πρώτα δείγματα γραφής των αλλαγών της διοίκησης εστιάζονται στην άρση των αποκλεισμένων ισχυρών εμπορικών σημάτων από τα ράφια της Μασούτης.
Η Αθήνα στα μάτια της διοίκησης πλέον μοιάζει ως  …αρένα του λιανεμπορίου που δεν …ανέχεται στρατηγικές επαρχιακής  πόλης.
Ήδη η διοίκηση της Μασούτης ξεκίνησε επαφές με διοικήσεις εταιρειών  που μέχρι σήμερα  τα προϊόντα τους ήταν εκτός της αλυσίδας.
Πρόσφατα ανακοινώθηκε η είσοδος του μεγαλύτερου παραγωγού χοιρινού κρέατος της χώρας που είναι Creta Farms.
Μέχρι πρότινος ο leader της αλλαντοβιομηχανίας δεν ήταν στα ράφια του Μασούτη αλλά ήταν στα ράφια της Προμηθευτικής.
Η διοίκηση κατάλαβε έγκαιρα  ότι οι καταναλωτές της Αθήνας δεν μπορούν να ψωνίζουν στην αλυσίδα και να μη βρίσκουν τα προϊόντα της με αποτέλεσμα να συρθεί σε συμφωνία επωφελής για την αλλαντοβιομηχανία της Κρήτης η οποία θα δώσει περισσότερους από 30 κωδικούς προϊόντων για όλα τα καταστήματα της Μασούτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες η συμφωνία συνεργασίας θα φέρει αύξηση των πωλήσεών στα επίπεδα των 4 εκατ. ευρώ για το 2018 και για το 2019  εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν επιπλέον περίπου 10 εκατ. ευρώ στο σύνολο των πωλήσεων της Creta Farms.
Η επόμενη προσπάθεια της διοίκησης της Μασούτης είναι να  φέρει στην αλυσίδα και προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας Όλυμπος.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι διαπραγματεύσεις  είναι σε πολύ καλό σημείο και η συμφωνία πιθανόν να οριστικοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα.
Πάντως η απουσία τόσο των προϊόντων της Creta Farms όσο  και του  Όλυμπου, όπως και άλλων εμπορικών σημάτων έφεραν αναστάτωση  στο καταναλωτικό κοινό της Αθήνας που με τη στάση τους επέβαλαν τους δικούς τους κανόνες στη διοίκηση. Ο εκπρόσωπος της γαλακτοβιομηχανίας  Όλυμπος απέφυγε να απαντήσει στο ερώτημα που έθεσε το bankingenws όπως και για τον αριθμό των κωδικών που θα  μπουν στα ράφια της αλυσίδας.
Παράγοντες της αγοράς λένε ότι η Μασούτης πρέπει να  διαμορφώσει νέα τιμολογιακή πολιτική μετά την είσοδο της στην Αθήνα η οποία θα καλύπτει το σύνολο του δικτύου της αλυσίδας.
Προσθέτουν ότι η  βορειοελλαδική αλυσίδα ήτα ευνοημένη σε επίπεδο παροχών που έπαιρνε  από την βιομηχανία και γενικότερα από τους προμηθευτές ως ηγέτιδα δύναμη της Βόρειας Ελλάδας.
Όμως οι προμηθευτές δίνουν παροχές έχοντας ως κριτήριο την παρουσία της σε όλη την Ελλάδα με αποτέλεσμα να χάσει κάποια πλεονεκτήματα που είχε στο παρελθόν.
Ο ανταγωνιστές της αλυσίδας εκτιμούν ότι οι τιμές της Μασούτης πρέπει να διαμορφωθούν χαμηλότερα και κάποια στελέχη  να τις προσδιορίζουν στα επίπεδα του 5% με 6% έτσι ώστε να εισέλθει με αξιώσεις στην αγορά της Αθήνας, η οποία έχει πολλές ιδιομορφίες.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr  
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης