Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Interamerican Sales Champion League

tags :
Interamerican Sales Champion League
«Πρέπει να ενημερώσουμε, να πείσουμε, να εκπαιδεύσουμε, να αλλάξουμε τις νοοτροπίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, ώστε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς», τόνισε ο Γ. Καντώρος στην εκδήλωση βράβευσης των πρωταθλητών της Interamerican
Για την Interamerican, ο κύριος στόχος για την προοπτική της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας είναι η μεγέθυνση της ασφαλιστικής αγοράς και όχι η αναδιανομή τής ασφαλιστικής πίτας.
Αυτή η προσέγγιση απαιτεί, όπως έχει επισημάνει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, μια συνολική, κοινή αντίληψη της σύγχρονης πραγματικότητας από τις εταιρίες της ασφαλιστικής αγοράς και συντονισμένη προσπάθεια προς δύο κατευθύνσεις: πρώτον, προς την κατεύθυνση της απόλυτης ευθυγράμμισης με τις επιταγές της κανονιστικής συμμόρφωσης, της ασφαλιστικής δεοντολογίας και της ενίσχυσης της αξιοπιστίας και δεύτερον, προς την κατεύθυνση της αναγνώρισης του διαμορφούμενου οικονομικού, κοινωνικού και τεχνολογικού περιβάλλοντος και την υποστήριξη λύσεων που απαντούν στις σύγχρονες, πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες των πολιτών.
Ο επικεφαλής της Interamerican, κατά την πρόσφατη εκδήλωση των βραβεύσεων για τα φυσικά Δίκτυα Πωλήσεων της εταιρίας, είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τη μεγάλη εικόνα για τις εξελίξεις στο περιβάλλον, ειδικότερα την ασφαλιστική αγορά και πολύ περισσότερο για τη συνέχεια της Interamerican και των συνεργατών της, εστιάζοντας στην αποστολή και το αποτέλεσμα.
«Πρέπει να ενημερώσουμε, να πείσουμε, να εκπαιδεύσουμε, να αλλάξουμε τις νοοτροπίες και τις συμπεριφορές των ανθρώπων, ώστε να κερδίσουμε το μεγάλο στοίχημα της ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς» τόνισε, απευθυνόμενος σε ένα κοινό 800 Συνεργατών και διοικητικών στελεχών της εταιρίας.
Ο Γιάννης Καντώρος υπογράμμισε την αισιοδοξία του για τη συνέχεια: «Έχουμε αφήσει πίσω μας μια δύσκολη περίοδο και πρέπει να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις του μέλλοντος.
Οφείλουμε να σκεφτόμαστε δημιουργικά: ως πολίτες, ποια είναι η Ελλάδα που θέλουμε και ως επαγγελματίες των ασφαλίσεων, ποια είναι η Interamerican που θέλουμε και σε προσωπική κατεύθυνση, πώς θα εξελιχθούμε και θα αναπτυχθούμε στην εργασία μας» επεσήμανε, παρατηρώντας ότι οι μεταβολές που συμβαίνουν θα επηρεάσουν όλους και γι’ αυτό, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην «εξίσωση» της προόδου τόσο στον εταιρικό όσο και στον προσωπικό σχεδιασμό όλων.
Ο κ. Καντώρος αναφέρθηκε:
• Στην καταλυτική «επέλαση» της τεχνολογίας, που αλλάζει τον τρόπο ζωής, επηρεάζει άμεσα την οικονομική δραστηριότητα και αναμένεται να αλλάξει δυναμικά και την ασφαλιστική εργασία -από τον τρόπο οργάνωσης, προσέγγισης και διαχείρισης της σχέσης με τους πελάτες μέχρι τον τρόπο ανάληψης του ρίσκου. Σε αυτό το παζλ, κάθε συνεργάτης θα πρέπει να βρει την κατάλληλη θέση και να αναπροσδιορίσει το ρόλο του.
• Στην «έξυπνη» αποτελεσματικότητα, αφού θα χρειαστεί να επιτευχθούν περισσότερα με λιγότερους οικονομικούς πόρους μεν, αλλά με την τεχνολογία να συμπληρώνει τους χώρους που δημιουργούνται για οικονομικότερη διαχείριση.
• Στην τάση της απόλυτης εξειδίκευσης, καθώς η εποχή που όλοι μπορούσαν να κάνουν «λίγο απ’ όλα» έχει παρέλθει.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες, όπως και οι άνθρωποι στον διοικητικό ιστό και τις πωλήσεις, θα πρέπει να βρουν τον δικό τους ειδικότερο χώρο, όπου μπορούν να δημιουργήσουν και να προσφέρουν μεγαλύτερη αξία.
• Στην αναμενόμενη αύξηση των μεγεθών στην ασφαλιστική αγορά, για την οποία θα πρέπει οι εταιρίες και τα Δίκτυα να προετοιμαστούν, ώστε να ανταποκριθούν διαχειριστικά.
Οι Συνεργάτες των Πωλήσεων θα χρειαστεί να εξυπηρετούν με νέους τρόπους περισσότερους πελάτες, που θα έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις.
Ακολούθησε στο βήμα ο Τάσος Ηλιακόπουλος, γενικός διευθυντής Πωλήσεων, που αναφέρθηκε στους τομείς που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ασφαλιστικό ενδιαφέρον: στις ασφαλίσεις και τις υπηρεσίες Υγείας, στις Συντάξεις, στα insurtech και τη διαχείριση των big data, στην αναγκαιότητα αναβάθμισης των ασφαλιστών από τον ρόλο του πωλητή σε αυτόν του συμβούλου, στις συνέπειες των κανονιστικών πλαισίων και στην εξατομίκευση των ασφαλιστικών λύσεων.
Μετά τις ομιλίες, η σκηνή υποδέχθηκε τους πρωταγωνιστές των πωλήσεων, του εταιρικού Δικτύου Agency και των συνεργαζόμενων Πρακτόρων και Μεσιτών, που βραβεύθηκαν για τις παραγωγικές επιδόσεις τους κατά το 2017, ανά κατηγορία για όλους τους κλάδους: Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και λοιπών Γενικών ασφαλίσεων.
Το κορυφαίο βραβείο τιμής για τη συνολική αριστεία και προσφορά στην εταιρία και την αγορά, από την κοινότητα του Δικτύου Agency, απονεμήθηκε στη Μαρία Παπαδοπούλου, ενώ ιδιαίτερης σημασίας για την κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας ήταν η βράβευση επτά Συνεργατών του Δικτύου για τη συνεισφορά τους στο πρόγραμμα «Αναδοχή Παιδιού» της ActionAid.

Φωτογραφία: Η Μαρία Παπαδοπούλου βραβεύθηκε για την αριστεία, τη διάρκεια και τις επιδόσεις της με το κορυφαίο βραβείο «Αλέξανδρος Ταμπουράς». Στη φωτό πλαισιωμένη από τον Γιάννη Καντώρο και τον Τάσο Ηλιακόπουλο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης