Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Creta Farms: Μερίδιο 26,2% στην αγορά αλλαντικών - Μπαίνει σε νέα αγορά 1 δισ. ευρώ

tags :
Creta Farms: Μερίδιο 26,2% στην αγορά αλλαντικών - Μπαίνει σε νέα αγορά 1 δισ. ευρώ
Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας για το 2018
Ικανοποιητικού ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει η Creta Farms σε σχέση με την αγορά αλλαντικών (15% vs 4%).
Η εταιρεία κρατά τα σκήπτρα της αγοράς με μερίδιο που ξεπερνά το 26,2% στο σύνολο των αλλαντικών λόγω του δυνατού brand name «Εν Ελλάδι».
Οι στόχοι της για το 2018, περιλαμβάνουν την παρουσίαση νέων καινοτόμων «Εν Ελλάδι» προϊόντων τόσο στην κατηγορία των αλλαντικών και του νωπού κρέατος, στις οποίες είναι ήδη ηγέτης, όσο και σε νέες κατηγορίες στις οποίες ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει δυναμική είσοδο όπως ο γύρος, οι πίτες και οι σαλάτες.
Στην αγορά των αλλαντικών η εταιρία συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της με το brand name «Εν Ελλάδι», τόσο στο Retail, σε αλυσίδες μικρού και μεσαίου μεγέθους όσο και στο κανάλι του HO.RE.CA, αναπτύσσοντας διαρκώς σημεία διανομής.
Παράλληλα, μέσα στο 2018, θα παρουσιαστούν στην αγορά νέες καινοτομίες στις κατηγορίες γαλοπούλα, κοτόπουλο και σαλάμι αέρος, που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού.
Στην αγορά του νωπού κρέατος, ως ο μεγαλύτερος παραγωγός χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα και με τη μοναδική καθετοποιημένη μονάδα χοιρινού κρέατος, η Creta Farms θα συνεχίζει την περαιτέρω προώθηση του χοιρινού «Εν Ελλάδι».
Το κρέας «Έν Ελλάδι» αφορά σε παραγωγή κρέατος από χοίρους που εκτρέφονται με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, που κάνει το κρέας πιο μαλακό και ζουμερό και εξαφανίζει τη μυρωδιά του χοίρου, κρητικά βότανα τα οποία έχουν αντιοξειδωτική και αντιμικροβιακή δράση και προστατεύουν την υγεία του ζώου αντικαθιστώντας τα αντιβιοτικά καθώς και αρωματικά βότανα που προσφέρουν μοναδική γεύση και άρωμα στο κρέας του χοίρου.
Παράλληλα, η Creta Farms εισέρχεται δυναμικά το 2018 στην αγορά του ψητοπωλείου, μεγέθους 1 δις ευρώ, λανσάροντας το γύρο «Εν Ελλάδι». Για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί επώνυμος ελληνικός γύρος από 100% ελληνικό κρέας.
Σε μία αγορά που κατά καιρούς έχουν υπάρξει κρούσματα σχετικά με την ποιότητα και την προέλευση του κρέατος, η είσοδος της Creta Farms δημιουργεί νέα δεδομένα, καθώς θα προσφέρει για πρώτη φορά στους επαγγελματίες του κλάδου επώνυμο προϊόν, ελληνικής προέλευσης για όλη τη γκάμα του ψητοπωλείου με γευστική και ποιοτική υπεροχή που φέρει όλες τις αξίες του brand name «Εν Ελλάδι.
Ταυτόχρονα, το 2018 η εταιρία εισέρχεται και στην αγορά των πιτών λανσάροντας στο κανάλι του HO.RE.CA., μία καινοτομική σειρά «Εν Ελλάδι» πιτών ταψιού και σφολιατών με ζύμη και γέμιση «Εν Ελλάδι». Οι καινοτόμες πίτες με 0% trans-λιπαρά, 30% λιγότερα λιπαρά αλλά 100% γεύση έρχονται να ανατρέψουν τα δεδομένα στην κατηγορία.
Σε συνέχεια των ανωτέρω ο Όμιλος εταιρία πρόκειται να παρουσιάσει και πάλι στο κανάλι του HO.RE.CA. ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ σαλάτες και σάλτσες.
Τα προϊόντα θα συνδυάζουν κορυφαία γεύση με χαμηλότερα λιπαρά χάρη στο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.
Όσον αφορά στην υλοποίηση προγραμμάτων μείωσης κόστους, τα αποτελέσματα έχουν επιδράσει σημαντικά στην κερδοφορία του Ομίλου, επιφέροντας τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ παράλληλα αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη τους εντός του 2018.
Το προγράμματα αφορούν σε μείωση του κόστους μεταφορικού έργου, την κατανάλωση ενέργειας, σε στοχευμένες αγορές α’ και β’ υλών και γενικά των λειτουργικών δαπανών.
Αναφορικά με τις θυγατρικές εταιρίες του Ομίλου βρίσκονται σε εξέλιξη σχεδιασμοί και ενέργειες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους και τη μεγαλύτερη δυνατή συμβολή τους στο αναπτυξιακό σχέδιο που υλοποιεί η διοίκηση.
Για το εσωτερικό της χώρας η χοιροτροφική μονάδα της θυγατρικής «ΤΕΤΟΦΑΡΜΑ Α.Ε.» προβλέπεται να αξιοποιηθεί πλήρως, στο πλαίσιο ανάπτυξης της παραγωγής του κρέατος «Εν Ελλάδι», συμβάλλοντας με ολοκληρωμένη παραγωγή χοιρινού κρέατος. Η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της μονάδας είναι σε εξέλιξη και θα περιλαμβάνει εκτός από την εκτροφή και σφαγή χοίρων. Η «ΦΑΡΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε.», στα πλαίσια του ευρύτερου σχεδιασμού, αναμένεται να συμβάλλει στις ταμειακές ροές του Ομίλου με την αξιοποίηση της μεγάλης έκτασης που διαθέτει στη Θεσσαλία, στην παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (φωτοβολταϊκά πάρκα).
Ο Όμιλος δεν θα εμπλακεί στην επένδυση για την παραγωγή ενέργειας, αλλά θα αποκτά έσοδα από τη μίσθωση της γης, περιορίζοντας τους κινδύνους και επικεντρώνοντας τη δραστηριότητά του στην παραγωγή και διάθεση κρέατος και προϊόντων κρέατος, τομείς που διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία. Έχουν ληφθεί οι σχετικές άδειες και βρίσκεται σε εξέλιξη ο προσδιορισμός των τιμών της ενέργειας, προκειμένου να ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει η επένδυση.
Σε ότι αφορά τις επενδύσεις στο εξωτερικό, ο Όμιλος έχει αναπροσαρμόσει τη στρατηγική του.
Έχει σχεδιαστεί δυναμική προώθηση νέων κωδικών στην Κυπριακή αγορά μέσω της «Creta Farm Cyrpus LTD» και αναδιοργάνωση των λειτουργιών της.
Λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η κρίση στην Ελλάδα και οι συνακόλουθες δυσκολίες ρευστότητας για στήριξη επεκτατικής ανάπτυξης στο εξωτερικό, η νέα στρατηγική βασίζεται στην περαιτέρω επέκταση της κατοχύρωσης πατεντών των καινοτόμων προϊόντων του Ομίλου σε όλο τον κόσμο και μέσω συνεργασιών, ανάπτυξη των εσόδων χωρίς να απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις.
Η στρατηγική βασίζεται στην αξιοποίηση των κατοχυρωμένων ευρεσιτεχνιών και κυρίως της αποκτημένης τεχνογνωσίας. Η συνεργασία στην Αυστραλία (Primo Meats) αποδίδει σημαντικά έσοδα από το 2015.
H συνεργασία στην Ισπανία (Argal) αποδίδει ικανοποιητικά και εγγυημένα έσοδα από την τρέχουσα περίοδο, ενώ παράλληλα επανασχεδιάζεται η δραστηριοποίηση της θυγατρικής στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω της εκμετάλλευσης των ευρεσιτεχνιών για δημιουργία ροών μέσω δικαιωμάτων (royalties).
Η εν λόγω θυγατρική διαθέτει παραγωγική εμπειρία, τεχνογνωσία και έχει πρόσβαση στην αγορά της Βόρειας και Νότιας Αμερικής.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης