Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Το Facebook και το Netflix θα είναι οι επόμενοι κυρίαρχοι στο χώρο της τηλεόρασης;

Το Facebook και το Netflix θα είναι οι επόμενοι κυρίαρχοι στο χώρο της τηλεόρασης;
Το τοπίο της τηλεόρασης πιθανόν να είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που ξέρουμε σήμερα
Η τηλεόραση σε λίγα χρόνια δεν θα έχει τη μορφή που ξέρουμε σήμερα, ενώ καινούργια μέσα όπως το Netflix άλλα και το Facebook, θα επικρατήσουν έναντι των παραδοσιακών τηλεοπτικών καναλιών, όπως υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, Jonah Peretti.
Υπενθυμίζεται ότι το Facebook έχει ανακοινώσει πως θα επενδύσει στην παραγωγή προγραμμάτων, τα οποία θα μεταδίδονται μέσω της πλατφόρμας του.
Άλλωστε ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings και ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, φαίνεται ότι ακολουθούν την ίδια επιχειρηματική λογική: ένα μοντέλο που μπορεί να υποστηριχθεί από μια ενιαία ροή εσόδων - είτε από τη διαφήμιση είτε από τη συνδρομή.
Κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με το επιχειρηματικό μοντέλο της καλωδιακής τηλεόρασης, το οποίο βασίζεται στη διπλή ροή εσόδων, τόσο από τις μηνιαίες συνδρομές όσο και από τη διαφήμιση.
Τα νέα πακέτα συνδρομητικής όπως το Sling TV, το Hulu με τη Live TV, το YouTube TV, στηρίζονται στη διαφήμιση, όμως έχουν λιγότερα κανάλια, περισσότερες δυνατότητες επιλογής από τον τηλεθεατή και την ευελιξία για ακύρωση ανά πάσα στιγμή του επιλεγμένου προγράμματος.
Και επίσης το πιο βασικό, είναι προσβάσιμα μέσω του διαδικτύου, μίας smart-tv, στο τηλέφωνο ή στο φορητό υπολογιστή.
Σε συνέντευξη του ο Peretti δίνει μία άλλη οπτική, για το μέλλον της τηλεόρασης.
"Νομίζω ότι θα δούμε την αγορά να χωρίζεται σε δύο κατηγορίες", υποστηρίζει.
"Η μία θα περιλαμβάνει κανάλια όπως το Netflix και το HBO με τα έσοδα να βασίζονται στη συνδρομή, χωρίς διαφημιστικά, με υψηλού κόστους περιεχόμενο ανά λεπτό.
Για παράδειγμα τα σήριαλ «Game of Thrones» ή το «House of Cards».
"Στην άλλη κατηγορία θα είναι μέσα όπως το Facebook και το YouTube, τα οποία δείχνουν να εξελίσσονται στο μοντέλο της τηλεόρασης όπως την ξέρουμε τώρα.
Με έσοδα από τη διαφήμιση, έχοντας φτηνότερο περιεχόμενο, με τη διαφορά πλέον πως τα μέσα αυτά δεν θα υποστηρίζονται από κάποιο μεγάλο όμιλο".
Είναι μία άποψη που ανατρέπει αρκετά τα μέχρι τώρα δεδομένα και η οποία δεν κάνει καμία αναφορά στα καλωδιακά δίκτυα τηλεόρασης.
Αξίζει να σημειωθεί πως ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει την προβολή του απευθυνόμενος κατευθείαν στο μέσο, χωρίς να χρειάζεται τη μεσολάβηση κάποιας διαφημιστικής εταιρείας.
Πρόκειται για ένα πολύ συγκεκριμένο όραμα για το μέλλον της βιομηχανίας που ανέπτυξε ο Peretti.
Και δεν κάνει καμία αναφορά στα καλωδιακά δίκτυα που στηρίζονται στα έσοδα από τις μηνιαίες συνδρομές και τα διαφημιστικά έσοδα.
Αν οι προβλέψεις γίνουν πραγματικότητα, τότε πιθανόν το μέλλον των παραδοσιακών τηλεοπτικών καναλιών να μην δείχνει πολύ αισιόδοξο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης