Reuters: Στην Ελλάδα της κρίσης οι επεμβάσεις αισθητικής… εκτοξεύονται

Reuters: Στην Ελλάδα της κρίσης οι επεμβάσεις αισθητικής… εκτοξεύονται
Οι μη χειρουργικές επεμβάσεις αισθητικής έχουν αυξηθεί 260% στην Ελλάδας της κρίσης
Στην κατακόρυφη αύξηση των μη χειρουργικών αισθητικών επεμβάσεις στην Ελλάδα στο διάστημα 2010 – 2016, δηλαδή εν τω μέσω της κρίσης, αναφέρεται άρθρο του Reuters, με τον εξαιρετικά χαρακτηριστικό τίτλο «The lipstick effect: Greeks discover need to pamper in crisis».
Στο δημοσίευμα καταγράφονται οι απόψεις κάποιων Ελληνίδων, οι οποίες παραδέχονται ότι δεν έχουν αρκετά χρήματα, αλλά φρόντισαν να κόψουν απ’ όποια έξοδα μπορούσαν προκειμένου να κάνουν… Βotox.
Το 2016 οι μη χειρουργικές αισθητικές επεμβάσεις έφθασαν στις 220.000 από περίπου 61.000 που ήταν το 2010, βάσει στοιχείων της International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS).
Οι ενέσεις botox που κοστίζουν από 80 έως 150 ευρώ δεν είναι φθηνές για τους Έλληνες, τονίζει το Reuters, με δεδομένο ότι ο μέσος μισθός φθάνει στα 780 ευρώ.
«Η κρίση έχει φέρει νέους πελάτες.
Ανθρώπους που ποτέ πριν δεν θα έρχονταν, τόσο γυναίκες όσο και άνδρες, οι οποίοι θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα τους για να αισθανθούν καλύτερα.
Είναι σαν να προσφέρουν στους εαυτούς τους ένα νέο παρόν», υποστηρίζει, μιλώντας στο Reuters, η δερματολόγος Λία Παπαδαβίδ.
Η άνοδο των εν λόγω επεμβάσεων δεν αποτελεί ελληνικό προνόμιο, αλλά παγκόσμιο, με τη χώρα μας να βρίσκεται στην 14η θέση μεταξύ 24 χωρών το 2016.
Βρίσκεται κάτω από Ιταλία και Γερμανία αλλά πάνω από το Βέλγιο, σύμφωνα πάντα με στοιχεία της ISAPS.
Οι χειρουργικές αισθητικές επεμβάσεις, οι οποίες κοστίζουν χιλιάδες ευρώ, έχουν αυξηθεί μόλις 10% από το 2010.
Παράλληλα, συνεχίζει το δημοσίευμα, η δημιουργία μικρών κέντρων αισθητικής έχει διπλασιαστεί μεταξύ 2009 – 2015, όπως υποστηρίζει έκθεση του ΣΕΒ τον Ιούλιο του 2017.
Σύμφωνα με τον Paraskevas Kontoes, πρόεδρο του Education Council της ISAPS η αύξηση των μη χειρουργικών επεμβάσεων αλλά και των κέντρων αισθητικής θα πρέπει να αποδοθεί και στις χαμηλές τους τιμές, αλλά και στην τεχνολογία που βοηθά τους ανθρώπους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Επιπρόσθετα, όπως τονίζουν κάποιοι Έλληνες γιατροί, αρκετοί είναι οι πελάτες τους που θεωρούν ότι μία αισθητική επέμβαση που θα τους κάνει πιο ελκυστικούς μπορεί να τους βοηθήσει να βρουν μία καλύτερη δουλειά.



www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS