Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: Η αποποίηση ευθυνών στις πολιτικές διαφημίσεις πιθανή λύση για το πρόβλημα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης

ΗΠΑ: Η αποποίηση ευθυνών στις πολιτικές διαφημίσεις πιθανή λύση για το πρόβλημα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης
Το Facebook έχει αρχίσει να δοκιμάζει ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις διαφημίσεις που εκτελεί κάθε διαφημιζόμενος
Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ άρχισαν την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017, μία διαδικασία που θα μπορούσε να οδηγήσει σε υποχρεωτικές αποποιήσεις ευθυνών, σχετικά με τις προεκλογικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, μια αντίδραση στις ανώνυμες, συνδεδεμένες με τη Ρωσία διαφημίσεις σε ιστότοπους όπως το Facebook, πριν από τις εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ.
Η Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή ψήφισε 5-0 για να ξεκινήσει τη σύνταξη κανόνων που θα επέβαλαν αποποιήσεις ευθυνών.
Η Επιτροπή είχε αρνηθεί να απαιτήσει τέτοιες ετικέτες μετά την Facebook Inc και η Google Alphabet Inc παραπονέθηκε ότι θα ήταν ανέφικτες.
"Οι αποποιήσεις σχετικά με τις αμειβόμενες ψηφιακές διαφημίσεις και τις διαφημίσεις μέσω διαδικτύουμ είναι ένα εργαλείο που προσδιορίζεται ως μηχανισμός για την έκθεση σε διαφημίσεις, που προέρχονται από το εξωτερικό", ανέφεραν τρία μέλη της Επιτροπής από τους Ρεπουμπλικάνους με γραπτή πρόταση.
Το Facebook, η Google και το Twitter Inc βρίσκονται στο επίκεντρο μιας πολιτικής καταιγίδας, μετά από ισχυρισμούς ότι οι Ρώσοι χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες τους, για να διαδώσουν διχαστικά πολιτικά μηνύματα πριν και μετά τις προεδρικές εκλογές του περασμένου έτους.
Τρεις κοινοβουλευτικές επιτροπές του Κογκρέσου διεξήγαγαν ακροάσεις, πιέζοντας τις εταιρείες για να εξηγήσουν γιατί δεν ήταν σε θέση να ανιχνεύσουν την υποτιθέμενη παρέμβαση στις εκλογές και τι θα έκανε η Silicon Valley για να αποτρέψει την επανάληψη τέτοιας διαδικασίας.
Η ρωσική κυβέρνηση αρνήθηκε ότι προσπάθησε να παρέμβει στις εκλογές, στις οποίες ο Δημοκρατικός Donald Trump νίκησε τη Δημοκρατική Hillary Clinton.
Το Facebook, η Google και το Twitter απάντησαν, προτείνοντας διαφάνεια στη διαφήμιση, ενώ παράλληλα εξέφρασαν την προθυμία τους να συνεργαστούν με τους νομοθέτες των ΗΠΑ και δήλωσαν ότι θα ήθελαν η εκλογική επιτροπή, να παράσχει σαφήνεια σχετικά με το πότε απαιτούνται αποποιήσεις ευθυνών.
Το Facebook, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, δήλωσε στην Επιτροπή με γραπτά σχόλια, ότι «υποστηρίζει σθεναρά» την επιτροπή, «παρέχοντας περαιτέρω οδηγίες στις επιτροπές και τους άλλους διαφημιστές σχετικά με τις υποχρεώσεις αποποίησης της ευθύνης τους».
Η επικεφαλής του Facebook, Sheryl Sandberg, δήλωσε την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017, ότι το Facebook έχει αρχίσει να δοκιμάζει ένα χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις διαφημίσεις που εκτελεί κάθε διαφημιζόμενος, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων που δεν απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.
Η δοκιμή πραγματοποιείται στον Καναδά και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το επόμενο έτος.
Περίπου 126 εκατομμύρια Αμερικανοί ενδέχεται να έχουν δει 80.000 δημοσιεύσεις, που σχετίζονται με τη Ρωσία στο Facebook για μια διετία, δήλωσε η εταιρεία.
Η ψηφοφορία της επιτροπής της Πέμπτης ήταν διμερής.
Απαρτίζεται από τρεις Ρεπουμπλικανούς, έναν Δημοκρατικό και έναν ανεξάρτητο, καθώς και από μία κενή θέση.
"Η ψηφοφορία μπορεί να χρησιμεύσει ως μήνυμα σε όλους στην κυβέρνηση, η δουλειά της οποίας είναι να προστατεύσει τη δημοκρατία μας, δηλαδή ότι αποτυχία δράσης δεν είναι πλέον επιλογή", δήλωσε η Δημοκρατική Επίτροπος Ellen Weintraub.

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης