Διεθνή

RBC Capital: Το «μυστικό όπλο» της Amazon στη μάχη με τον ανταγωνισμό

RBC Capital: Το «μυστικό όπλο» της Amazon στη μάχη με τον ανταγωνισμό
Το 93% των 2.200 Αμερικανών δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν την Amazon περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο διαδικτυακό λιανοπωλητή το 2016
Η Amazon έχει ένα «μυστικό όπλο» στη συνεχόμενη μάχη όπου δίνει με τον ανταγωνισμό στη διαδικτυακή λιανική, και αυτό δεν είναι άλλο από την πίστη των πελατών στην εταιρεία.
Όπως απορρέει από την έρευνα που πραγματοποίησε η RBC Capital Markets, το 93% των 2.200 Αμερικανών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν την Amazon περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο διαδικτυακό λιανοπωλητή το 2016.
Στο αντίστοιχο ερώτημα για το 2015, το χάσμα μεταξύ της Amazon και του επόμενου πλησιέστερου λιανέμπορου, του γνωστού eBay, ήταν 52 ποσοστιαίες μονάδες.
Το 2017, το χάσμα αυξήθηκε στις 59 ποσοστιαίες μονάδες.
Μεταξύ του τεράστιου αριθμού Αμερικανών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Amazon, σχεδόν οι μισοί από αυτούς χρησιμοποιούν την υπηρεσία τουλάχιστον δύο έως τρεις φορές το μήνα.
Μάλιστα, ξόδεψαν και πολλά χρήματα για αγορές.
Το 33% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δαπανούν περισσότερα από 800 δολάρια ετησίως!
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, ήτοι 55%, έχουν εγγραφεί στο Amazon Prime.
Αυτό σημαίνει ότι η Amazon κερδίζει περίπου 6,4 δισ. δολάρια ετησίως μόνο στις Prime συνδρομές, σύμφωνα με την RBC.
Οι εν λόγω συνδρομητές είναι πραγματικά πιστοί πελάτες.
Σχεδόν οι μισοί από αυτούς ξοδεύουν περισσότερα από 800 δολάρια ετησίως στην Amazon και το 74% ψωνίζουν με την Amazon τουλάχιστον δύο φορές το μήνα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης