Τελευταία Νέα
Διεθνή

Commerzbank: Στόχος για 2 εκατ. νέους πελάτες λιανικής και μικρές επιχειρήσεις μέχρι το 2020

Commerzbank: Στόχος για 2 εκατ. νέους πελάτες λιανικής και μικρές επιχειρήσεις μέχρι το 2020
Η Commerzbank επιχειρεί προσέλκυση νέων πελατών στη βάση μεγαλύτερης χρήσης των πολλαπλών καναλιών τραπεζικής που ήδη διαθέτει, αλλά και σε προϊόντα όπως μια ψηφιακή πλατφόρμα δανείων και η παροχή συμβουλών διαχείρισης ενεργητικού με τη βοήθεια ρομπότ
Στην προσθήκη 2 εκατομμυρίων νέων πελατών λιανικής και μικρών επιχειρήσεων στην επόμενη τετραετία στοχεύει η δεύτερη μεγαλύτερη γερμανική τράπεζα Commerzbank, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσής της για την τόνωση των κερδών της στο τρέχον περιβάλλον των εξαιρετικά χαμηλών επιτοκίων στην ευρωζώνη.
Ως μέρος της ίδιας προσπάθειας εξορθολογισμού των εξόδων της κατά 1,1 δισ. ευρώ, η Commerzbank ανακοίνωσε χθες Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016 τη μείωση του προσωπικού της κατά σχεδόν 10 χιλιάδες εργαζόμενους - περίπου το 20% του προσωπικού της - κυρίως μέσω εθελουσίας εξόδου.
Σήμερα Παρασκευή 30/9 η τράπεζα έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδιά της, με την προσέλκυση νέων πελατών να βασίζεται στη μεγαλύτερη χρήση των πολλαπλών καναλιών τραπεζικής που ήδη διαθέτει, αλλά και σε προϊόντα όπως μια ψηφιακή πλατφόρμα δανείων και η παροχή συμβουλών διαχείρισης ενεργητικού με τη βοήθεια ρομπότ και τεχνητής νοημοσύνης.
Μεταξύ άλλων, η Commerzbank σχεδιάζει να προσελκύσει στα πλέον των 1.000 καταστημάτων της, πελάτες τους οποίους ανταγωνίστριες τράπεζες εγκατέλειψαν λόγω μείωσης της γεωγραφικής τους παρουσίας.
Τόσο η Deutsche Bank όσο και η HVB κλείνουν διαρκώς τραπεζικά τους καταστήματα στο πλαίσιο των δικών τους προσπαθειών να ενισχύσουν τα κέρδη τους μέσω μείωσης μη κερδοφόρων δραστηριοτήτων τους.
Ο νέος στόχος της Commerzbank για αύξηση των πελατών λιανικής είναι διπλάσιος του προηγούμενου που είχε θέσει για την τελευταία τετραετία, τον οποίο και πέτυχε.
Επιπλέον, οι φιλόδοξοι στόχοι της περιλαμβάνουν την αύξηση του μεριδίου της στην τραπεζική αγορά των μικρών επιχειρήσεων, από 5% σήμερα σε 8% σε τέσσερα χρόνια, ελπίζοντας να καταφέρει να παράξει πρόσθετα έσοδα τουλάχιστον 1,1 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2020 από νέους πελάτες λιανικής και νέες μικρές επιχειρήσεις.
Η Commerzbank επιδιώκει να μειώσει τον λόγο εξόδων προς έσοδά της κάτω από 66% (τώρα 83%), ενώ θέλει να ενισχύσει την αποδοτικότητα των ενσώματων ιδίων κεφαλαίων της σε περισσότερο από 6% (τώρα 3%).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης