Τελευταία Νέα
Διεθνή

Weber Shandwick: Μόνο 12.5% των senior leaders στις κορυφαίες 100 εταιρείες παγκοσμίως είναι γυναίκες

Weber Shandwick: Μόνο 12.5% των senior leaders στις κορυφαίες 100 εταιρείες παγκοσμίως είναι γυναίκες
Το 73% των senior executives πιστεύουν ότι ως το 2030 οι γυναίκες θα κατέχουν υψηλές θέσεις στις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως, αλλά μόνο το 56% κινείται προς αυτή την κατεύθυνση
Αν και η ισότητα των δύο φύλων έχει επιτευχθεί θεωρητικά εδώ και δεκαετίες, στην πράξη δεν βρίσκει πάντα εφαρμογή.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη των μεγάλων εταιριών που στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι άνδρες.
Ή, αντίστροφα μόνο το 12,5% των κορυφαίων senior ηγετών των μεγαλύτερων εταιριών του κόσμου είναι γυναίκες.
Παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την έρευνα της πρωτοπόρου εταιρίας επικοινωνίας Weber Shandwick το 73%  των senior executives παγκοσμίως πιστεύουν ότι έως το 2030 οι γυναίκες θα κατέχουν υψηλές θέσεις στις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, ποσοτικά ίσες με αυτές των ανδρών.
Όμως, οι περισσότεροι (56%) C-level executives (chief level executives) αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους δεν έχουν υιοθετήσει επισήμως στόχους προκειμένου να πραγματοποιηθεί η προσδοκία αυτή.
Μόλις τέσσερις στους δέκα (39%) θεωρούν ότι η διαφορετικότητα των φύλων αποτελεί προτεραιότητα σε επίπεδο senior level, καθώς κατατάσσεται στην 7η θέση ανάμεσα στις 10 προτεραιότητες.
Με την απουσία τέτοιων proactive βημάτων, οι γυναίκες φαίνεται να αναπτύσσουν «κούραση επετηρίδας φύλου» και τελικά θεωρούν ότι μόνο μέσω υποχρεωτικών μέτρων όπως κυβερνητικές εντολές για ίσες αποδοχές μπορούν να οδηγήσουν σε ισότιμα αποτελέσματα, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Η έκθεση της Weber Shandwick αποκαλύπτει το παράδοξο διάφοροι παράγοντες να προωθούν την ισότητα των φύλων αλλά και την κρατούν προς τα πίσω.
Οι εταιρίες πρέπει πλέον να προετοιμαστούν για να αποδεχθούν τις γυναίκες σε senior θέσεις και να αναλάβουν δράση να υποστηρίξουν τις απόψεις τους στο μέλλον», δηλώνει η Gail Heimann, πρόεδρος της Weber Shandwick και συμπληρώνει.
«Η παγκόσμια αυτή έρευνα σε decision makers αναδεικνύει μία απτή αίσθηση επείγοντος προς άμεση δράση, αν θέλουμε να πετύχουμε ισότητα των φύλων στα υψηλότερα σκαλοπάτια του management μέσα σε αυτόν τον αιώνα».
Όσο για τις δυνάμεις που προωθούν την ισότητα είναι οι ακόλουθες σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης.
1.    Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (68%) των executives παρατήρησαν αυξανόμενη κάλυψη από τα media, συμπεριλαμβανομένων των social media, σε θεματολογία που αφορά στην ισότητα των δύο φύλων. Οι απόψεις συμβαδίζουν με την πραγματικότητα. Σε σχέση με το 2010 υπερτριπλασιάστηκαν παγκοσμίως τα άρθρα για τις γυναίκες CEO.
2.Το να βελτιώνουμε την ικανότητά μας «να προσελκύουμε και να διατηρούμε ταλαντούχες γυναίκες» είναι η κύρια αιτία που αναφέρεται για την συμμετοχή σε εταιρικές πρωτοβουλίες σε ό,τι αφορά την ισότητα των φύλων.
3.Ανάμεσα στους executive που συμμετείχαν σε προσπάθειες ισότητας των φύλων αναγνωρίζεται σε ποσοστό 38% ότι η διάκριση των προοπτικών των δύο φύλων οδηγεί σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
4. Οι executives θεωρούν ότι η επιρροή των stakeholders είναι ο κορυφαίος παράγοντας που αναπόφευκτα τους πιέζει να επιδιώκουν ισότητα φύλων σε κορυφαίες θέσεις.
5.Γυναίκες που δεν ανήκουν στο C-level είναι πολύ πιθανότερο να προσβλέπουν σε μία C-level θέση, σε σχέση με τους συνομήλικους άνδρες (76% έναντι 56% αντίστοιχως)
6.Τρία τέταρτα των Millennials (76%) υποστηρίζουν ότι η ισότητα των φύλων είναι σημαντική για αυτούς. Το ποσοστό είναι σημαντικά αυξημένο σε σχέση με τους Gen Xers (44%) και τους Boomers (48%).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης