Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Νέα φιλοσοφία αδειοδότησης των επιχειρήσεων - Τι αλλάζει και ποια είναι η μεγάλη τομή που έρχεται

Νέα φιλοσοφία αδειοδότησης των επιχειρήσεων - Τι αλλάζει και ποια είναι η μεγάλη τομή που έρχεται
Tι αποκάλυψε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης
Για τo καυτό θέμα των υποδομών της χώρας και της αδειοδότησης μιας παραγωγικής επιχείρησης αλλά και την πρόθεση του να αλλάξει τις διοικήσεις των Οργανισμών, μίλησε ο υπουργός Υποδομών Μεταφοράς και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, στον ραδιοφωνικό σταθμό στο «Κόκκινο».
Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «Δεν μπορεί να κάνουμε εννέα χρόνια για να ωριμάσουμε ένα έργο οδοποιίας, δεν μπορούμε να κάνουμε δώδεκα με δεκαπέντε χρόνια για ένα περιβαλλοντικό έργο, δεν μπορούμε να έχουμε δεκαπέντε έως τριάντα χρόνια για να εντάξουμε μια περιοχή στο σχέδιο πόλεως ή να ολοκληρώσουμε ένα μέρος του χωροταξικού και του πολεοδομικού σχεδιασμού μιας περιοχής.
Αυτά είναι θεωρώ συνθήκες που δεν συνάδουν με μια χώρα που θέλει να βγει από την κρίση και άρα θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφοράς και Δικτύου κ. Σπίρτζης είπε ότι σχεδιάζεται μια μεγάλη τομή η οποία δεν ακολουθεί ένα γραμμικό μοντέλο για να αδειοδοτηθεί κανείς, δηλαδή δεν θα πηγαίνει μια – μία σε 45 υπηρεσίες προκειμένου να βγάλει άδεια, θα επιχειρήσουμε να φτιάξουμε ηλεκτρονικό σύστημα που ταυτόχρονα όσες υπηρεσίες εμπλέκονται σε αδειοδοτήσεις του δημοσίου θα γνωμοδοτούν και θα εξετάζουν τον φάκελο του επενδυτή ή της επένδυσης, ή όποιας κατασκευής απαιτείται να γίνει και να θέλει αδειοδότηση.
Διευκρίνισε ότι αυτό είναι σε τελείως διαφορετική λογική από το Νόμο του κ. Χατζηδάκη που προέβλεπε υπεύθυνες δηλώσεις και καταστατικό έλεγχο στο τέλος, είναι τελείως διαφορετική λογική από τη λογική fast track που παρέκαμπτε τις δημόσιες Υπηρεσίες και προέβλεπε αδειοδότηση με Υπουργικές Αποφάσεις.
Και στη συνέχεια, προφανώς, θα έπεφταν σε κάποιο Δικαστήριο ή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Και γι' αυτό θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να βρούμε αν υπάρχει μια άδεια με τη διαδικασία fast track που να έχει ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα, χωρίς να έχει σταματήσει.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης