Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Creta Farms: Αύξηση 5,2% στις πωλήσεις στο α' εξάμηνο του 2015, στα 50,4 εκατ. ευρώ

tags :
Creta Farms: Αύξηση 5,2% στις πωλήσεις στο α' εξάμηνο του 2015, στα 50,4 εκατ. ευρώ
Τα EBITDA του ομίλου μειώθηκαν στα 5,3 εκατ. ευρώ
Αύξηση των πωλήσεων, αλλά μείωση των κερδών EBITDA παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2015 η Creta Farms.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, παρά τις δυσχερείς εξελίξεις και τα εμπόδια του οικονομικού περιβάλλοντος, η Creta Farms κατάφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να επιτύχει αύξηση των πωλήσεών της με ταυτόχρονο αύξηση του μεριδίου αγοράς.
Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 50,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 5,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014.
Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 50,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2015 έναντι των 47,8 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2014, ήτοι καταγράφηκε αύξηση 5%, γεγονός που δεδομένης της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας.
Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η καινοτόμος σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι», που συνεχίζει να καταγράφει δυναμική παρουσία στην αγορά, η δημιουργία νέας σειράς προϊόντων με πιο σημαντικό το «Εν Ελλάδι κοτόπουλο ψητό», καθώς και η αύξηση του δικτύου διανομής.
Με αυτόν τον τρόπο, σημειώνεται, το μερίδιο του brand «Εν Ελλάδι» ανήλθε σε 14,5% σε αξία (IRI), ενώ στο σύνολο της εταιρείας ενισχύθηκε στο μερίδιο (ΥΤD Ιούνιος) σε 25,5% σε αξία, πλέον 1,2 μονάδες σε σχέση με το 2014 και Ιούνιο MTD σε 26,4%.
Παράλληλα, η αγορά των αλλαντικών κινήθηκε +4,1% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία αναπτύχθηκε με ρυθμούς +9,4%.
Τα EBITDA του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 5,3 εκατ. ευρώ έναντι των 7,1 εκατ. ευρώ το 2014, σημειώνοντας περιθώριο 10,4%.
Τα αντίστοιχα μεγέθη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2015 έναντι 7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, με τη διαφορά να προκύπτει από την ασφαλιστική αποζημίωση που έλαβε η εταιρεία το 2014.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Εμμανουήλ Δομαζάκης, «τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους επηρεάστηκαν από την αβεβαιότητα τόσο του πολιτικού όσο και του οικονομικού περιβάλλοντος, αλλά και την αδυναμία πρόβλεψης για την επίτευξη συμφωνίας με τους θεσμούς.
»Στην Ελλάδα διευρύναμε εκ νέου το μερίδιο αγοράς μας, ενώ προχωρήσαμε και με το λανσάρισμα νέων προϊόντων ενισχύοντας σημαντικά την προϊοντική μας γκάμα και ικανοποιώντας παράλληλα μια ακόμη μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών.
»Σε διεθνές επίπεδο, η δραστηριότητά μας στην Αυστραλία μέσω της Primo Smallgoods συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία, ενώ κερδίσαμε μερίδιο αγοράς πέραν του 3% μέσα σε λίγους μήνες από το λανσάρισμα των προϊόντων μας».
Ο αντιπρόεδρος του δ.σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Δομαζάκης, σημείωσε ότι «παρά το δυσμενές εξάμηνο, με σημαντική ύφεση στην οικονομία και με την επίδραση των capital controls στα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που επηρέασε και την καταναλωτική δύναμη αλλά και τη δυνατότητα εισαγωγής πρώτων υλών, συνεχίσαμε να επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη με συνεχή προσήλωση στους στόχους μας για κερδοφόρα ανάπτυξη σε τοπικό και διεθνές επίπεδο».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης