Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Αττική Οδός: Ο Μπόμπολας θα πληρωθεί σε ενδεχόμενο πυρηνικής καταστροφής ή εμφυλίου πολέμου!

Αττική Οδός: Ο Μπόμπολας θα πληρωθεί σε ενδεχόμενο πυρηνικής καταστροφής ή εμφυλίου πολέμου!
Ο κίνδυνος πτώσης μετεωριτών δεν μπήκε στη σύμβαση για ευνόητους λόγους...
Το www.bankingnews.gr δεν είχε δημιουργηθεί την περίοδο που έπεσαν οι χρυσές υπογραφές για τη δημιουργία της Αττικής Οδού, ενός οδικού άξονα που πράγματι ανταποκρίνεται στα διεθνή πρότυπα.
Απέχουμε σχεδόν 20 χρόνια από την εποχή των μεγάλων αλλαγών που σκοπό είχαν τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Κ. Λαλιώτη δεν αμφισβητούμε την εντιμότητά σας, την ακεραιότητά σας και το πολιτικό ήθος σας.
Φέρατε μόνος σας το θέμα στην επικαιρότητα και είπαμε σήμερα που εσείς έχετε στην κατοχή σας μόνο ένα πατρικό σπίτι στα Δολιανά ενώ... ο κ. Γιώργος Μπόμπολας - με τη δική σας υπογραφή - μάλλον δεν ξέρει τι έχει από πλευράς οικονομικής επιφάνειας!
Στο ενδεχόμενο εισβολής εχθρικής δύναμης στη χώρα, ο κ. Γιώργος πληρώνεται!
Το άρθρο 52 της σύμβασης για το έργο της Αττικής Οδού, κ. υπουργέ, προβλέπει την κατανομή κινδύνων με τις ευθύνες του αναδόχου και τις ευθύνες του Ελληνικού Δημοσίου (Κύριος του Έργου).
Οι αναγνώστες του www.bankingnews.gr και οι φορολογούμενοι πολίτες θα πληροφορηθούν ότι στη σύμβαση υπήρξε πρόβλεψη αποζημίωσης στην ανάδοχο εταιρεία ακόμη και στην περίπτωση χρήσης πυρηνικών!
Απίστευτο και όμως αληθινό!
Σας αναφέρουμε επακριβώς τους κινδύνους: Ιονισμός, ακτινοβολία ή μόλυνση ραδιενέργειας από πυρηνικό καύσιμο ή κατάλοιπα από καύση πυρηνικού καυσίμου!
Η λίστα των κινδύνων για την ανάδοχο εταιρεία περιελάμβανε και πιο πιθανά σενάρια όπως την αντάρτικη δράση, ξέσπασμα πολέμου, εισβολή εχθρικής δύναμης στη χώρα, εμφύλιο πόλεμο, στασίαση ή κατάλυση συνταγματικής τάξης της χώρας.

Ο κ. Γιώργος έχει … Φύλακα Άγγελο
Η παράγραφος 52.4.2 της σύμβασης προβλέπει ότι το ελληνικό Δημόσιο φέρει το βάρος και αναλαμβάνει το κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν για τα όσα απίθανα μπορούν να συμβούν.
Ακόμη θα αποζημιωθεί η ανάδοχος εταιρεία για τις θετικές του ζημιές που υπέστη.
Η ανάδοχος ζήτησε το έργο για 23 χρόνια και βλέπουμε;
Σας παραθέτω ως επιχείρημα το άρθρο 48 της σύμβασης που αναφέρεται στον χρόνο παραχώρησης που είναι τα 23 χρόνια συνολικά.
Ο χρόνος προσδιορίστηκε από τον ίδιο τον ανάδοχο που δήλωνε ρητά ότι κατόπιν επιμελούς μελέτης και γνώσεων όλων των συνθηκών και παραμέτρων του Έργου απαιτείται ο χρόνος για να βγει κάποιο μικρό οικονομικό όφελος για την εταιρεία.
Η πραγματική διάρκεια της περιόδου παραχώρησης όμως θα εξαρτηθεί από την απόδοση επί του μετοχικού κεφαλαίου του αναδόχου.
Στη σύμβαση όμως δεν υπάρχει γνωμοδότηση των υπηρεσιών του αρμόδιου υπουργείου για τον χρόνο παραχώρησης και εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού με βασικό μέτοχο τον κ. Γιώργο Μπόμπολα.
Πρέπει να κάνουμε όμως μια σημαντική διευκρίνιση:
Στη σύμβαση εμφανίζεται η υπογραφή του Λεωνίδα Μπόμπολα, ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ , ο κ. Δημήτρης Κούτρας, στενός συνεργάτης του κ. Γ. Μπόμπολα, στέλεχος υψηλού κύρους, ο οποίος έβαλε υπογραφή ως διαχειριστής της κοινοπραξίας Αττική Οδός.
Τα συμπέρασμα το δικό μας είναι ότι το έργο αυτό δεν πρόκειται να φύγει πότε από τα χέρια του πατριάρχη της Οικογένειας Μπόμπολα και των παιδιών του, το οποίο όμως έγινε με τις εγγυήσεις του κράτους.

Πρόταση στους Νομικούς
Η παραπάνω σύμβαση πρέπει να γίνει θέμα συζήτησης στα Νομικά Πανεπιστήμια της χώρας, με σκοπό την ανάδειξη της κατανόησης της Προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος.

Πρώτη ενημέρωση: 08:15, Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης