Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Στάση εργασίας στον ΟΛΘ - Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών

Στάση εργασίας στον ΟΛΘ - Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις ιδιωτικοποιήσεις λιμανιών
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη ΝΑ Ευρώπη και τη βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία, τονίζουν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ
Στάση εργασίας πραγματοποιούν από τις 11 σήμερα το πρωί έως και τις 3 το μεσημέρι, οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι αντιτίθενται στην όποια πώληση λιμανιών της χώρας, όπως επισήμανε ο επικεφαλής του σωματείου λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), Δημήτρης Θηρίου.
Η σημερινή στάση εργασίας εντάσσεται στο πλαίσιο ανάλογων κινητοποιήσεων που πραγματοποιούνται σε όλα τα λιμάνια, σύμφωνα με τις επιταγές των Ομοσπονδιών Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας (ΟΦΕ).
Σημειώνεται ότι το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έχει ήδη ανακινήσει τη διαδικασία που αφορά την πρόσκληση ενδιαφέροντος πώλησης του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά που κατέχει το ελληνικό Δημόσιο.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ καλούν το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα προς την επιλογή κατευθύνσεων που θα ενισχύσουν και θα αναπτύξουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να καταστεί ένα μεγάλο και σύγχρονο δημόσιο λιμάνι, «κρίκο στην μεταφορική αλυσίδα, κατά πως τού πρέπει».
Μεταξύ άλλων, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ επισημαίνουν ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη ΝΑ Ευρώπη και τη βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία.
Επίσης, υπογραμμίζουν ότι η μετατροπή της κερδοφορίας του λιμανιού σε ανάπτυξη μπορεί να γίνει με σχεδιασμό του επενδυτικού προγράμματος, με νέες υποδομές και με εκσυγχρονισμό των ήδη υπαρχόντων, με συμπράξεις για την υλοποίηση του logistics terminal, crusie terminal, με αξιοποίηση και εκσυγχρονισμό χερσαίων δικτύων μεταφοράς για την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, με προσέλκυση νέων φορτίων και δημιουργία clusters υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας και με βελτίωση του χρόνου και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης