Τελευταία Νέα
Οικονομία

ΣΕΒ: Η ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αντικείμενο εργαστηρίου

ΣΕΒ: Η ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αντικείμενο εργαστηρίου
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η κατανόηση των στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης, αλλά και η αξιοποίηση των εργαλείων αυτών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών στις χώρες του εξωτερικού
Στο πλαίσιο των δράσεων του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, ο ΣΕΒ διοργάνωσε με επιτυχία σήμερα (Πέμπτη, 5/12/2019), στα γραφεία του, το εργαστήριο ExportReady Master, με θέμα: "Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές".
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η κατανόηση των στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης, αλλά και η αξιοποίηση των εργαλείων αυτών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών στις χώρες του εξωτερικού.
Ειδικότερα στο εργαστήριο παρουσιάστηκαν, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης που πρέπει να ακολουθούν οι ελληνικές εταιρείες για να επιτύχουν διεθνώς αλλά  και οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που αναδύονται στις αγορές αυτές.
Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για συγκεκριμένες πρακτικές μάρκετινγκ και διαφήμισης για την αγορά της Γερμανίας, μιας αγοράς προηγμένης αλλά και με έντονο ανταγωνισμό, αλλά και για την αγορά της Ασίας, μια αγορά αναπτυσσόμενη, με διαφορετική κουλτούρα από το δυτικό κόσμο.
Βασικός εισηγητής του εργαστηρίου ήταν ο κ. Κυριάκος Κυριακόπουλος, Ph.D., Καθηγητής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ, Ακαδημαϊκός Διευθυντής του Executive MBA, Ακαδημαϊκός Διευθυντής της Eurobank - ALBA MBA in Financial Services. Ακολούθησαν η κα. Νιόβη Παπαζώτου, Marketing Director, της εταιρείας "COCO - MAT Α.Β.Ε.Ε.” και ο  κ. Παναγιώτης Δρόσος, Global Business Development Director, της εταιρείας "ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Α.Ε."
Μιλώντας για τη σημασία του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης, σημείωσε ότι, "ο ΣΕΒ εντείνει τις προσπάθειες του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων με σεμινάρια, εξειδικευμένη πληροφόρηση και επιχειρηματικές αποστολές, σε αγορές στόχους.
Υπογράμμισε ότι η ανάγκη για περισσότερη εξωστρέφεια, είναι ένα από τα μαθήματα της οικονομικής κρίσης, ενώ πρόσθεσε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι λειτουργούν σε ένα διεθνές περιβάλλον, και ότι πρέπει να προσαρμοστούν στο διεθνή ανταγωνισμό με συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις στις διεθνείς αγορές ως βασική προϋπόθεση επιτυχίας".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης