Η δύναμη των reviews στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Η δύναμη των reviews στην ταξιδιωτική βιομηχανία
Η έρευνα της Global Business Travel Association αποκάλυψε ότι οι κριτικές πελατών, οι ανέσεις και ο τύπος μάρκας ξενοδοχείων είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία αίτησης για πρόταση στον ξενοδοχειακό κλάδο
Όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν προσοχή στην ικανοποίηση των ταξιδιωτών σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Global Business Travel Association (GBTA).
Η μελέτη διεξήχθη σε συνεργασία με την Accor. Αποκάλυψε ότι οι κριτικές πελατών, οι ανέσεις και ο τύπος μάρκας ξενοδοχείων είναι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διαδικασία αίτησης για πρόταση στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Κριτική

Κατά τη διεξαγωγή των RFPs, το ήμισυ (50%) των αγοραστών “πάντα” ή “συχνά” ελέγχει κριτικές σε μία από τις τέσσερις πηγές:
-έναν δικτυακό τόπο για καταναλωτών (TripAdvisor),
-το διαδικτυακό εργαλείο ηλεκτρονικής κράτησης,
-τον ιστοχώρο του ξενοδοχείου ή
-τον Intranet ή ένα φόρουμ ταξιδιωτών.
Ωστόσο, μόνο το 29% διερευνά την ικανοποίηση των ταξιδιωτών για προτιμώμενα καταλύματα ή αλυσίδες.

Ανέσεις



Δύο στους τρεις αγοραστές συζητούν για τις ανέσεις “πολύ” (27%) ή “μέτρια” (39%) με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου τους ή τους διαχειριστές λογαριασμών τους.

Τύπος μάρκας

Μια μεγάλη πλειοψηφία (85%) αγοραστών ενδιαφέρεται ή ενδιαφέρεται πολύ για τη σύναψη συμβάσεων με παραδοσιακά εμπορικά σήματα.
Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο που ενδιαφέρεται για μάρκες lifestyle (65%) ή μικρές μπουτίκ μάρκες (58%).
Ωστόσο, τουλάχιστον οι μισοί αγοραστές ενδιαφέρονται να συνάψουν συμβάσεις με κάθε τύπο εμπορικού σήματος.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS