Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Νέο βρετανικό brand στην βρεφική - παιδική ένδυση ετοιμάζεται να φέρει η Κλουκίνας - Λάππας

Νέο βρετανικό brand στην βρεφική - παιδική ένδυση ετοιμάζεται να φέρει η Κλουκίνας - Λάππας
Οι τριγμοί στη Mothercare δεν επηρεάζουν την ελληνική εταιρία στην παρου΄σα φάση
Δεν επηρεάζουν την Κλουκίνας-Λάππας οι εξελίξεις με τη Βρετανική Mothercare, η οποία έχει δεχθεί πλήγμα στις πωλήσεις και πρόκειται να τοποθετηθούν διαχειριστές.
Σύμφωνα με πληροφορίες αυτό που σχεδιάζεται είναι το σπάσιμο της Βρετανικής εταιρείας σε τρία κομμάτια και είναι αρκετά κοντά στο να επιτευχθεί.
Το ένα κομμάτι θα είναι τα μαγαζιά, το οποίο είναι και το προβληματικό και έχει ήδη περιοριστεί ραγδαία ο αριθμός τους.
Το δεύτερο κομμάτι θα είναι το franchise και το τρίτο η παραγωγή και ο σχεδιασμός των προϊόντων.
Όπως αναφέρουν τα ξένα δίκτυα, οι πωλήσεις της Mothercare έχουν πληγεί από τον ανταγωνισμό και τα αυξημένα κόστη.
Στην Ελλάδα τα προϊόντα της Mothercare διακινούνται μέσω της Κλουκίνας-Λάππας και σύμφωνα με πληροφορίες δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιο θέμα στην προμήθεια των προϊόντων.
Επιπλέον η εταιρεία σχεδιάζει την εξάπλωσή της μέσω νέου brand στο ίδιο πάντα αντικείμενο, ήτοι βρεφικά ρούχα και παιχνίδια και καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως σύντομα θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις, τονίζοντας πως και αυτό το brand είναι από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ο εμπορικός τομέας της Κλουκίνας-Λάππας έχει αριθμεί σήμερα 32 καταστήματα στην Ελλάδα και 10 στα Βαλκάνια (Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Σκόπια).
Οι πωλήσεις του εμπορικού τομέα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 υποχώρησαν στα 11,7 εκατ. ευρώ από 12,8 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα προ φόρων εμφάνισαν ζημία 586 χιλ. ευρώ από κέρδη 233 χιλ. ευρώ.
Η διοίκηση της Εταιρείας εκτιμά ότι θα έχει βελτιωμένα αποτελέσματα το δεύτερο εξάμηνο του 2019, ενώ η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος από τον Ιούνιο του 2019 έχει ήδη επιδράσει θετικά στην αύξηση των πωλήσεων της Εταιρείας.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει δημιουργήσει προοπτική για τη διενέργεια αυξημένων
πωλήσεων μέσω της προσφοράς μιας ευρύτερης συλλογής προϊόντων από αυτή των
καταστημάτων και της διεύρυνσης του αγοραστικού κοινού και σε τοποθεσίες που η
εταιρεία δεν έχει φυσική παρουσία, σημειώνει η διοίκηση.  
Υπενθυμίζεται πως σε ενοποιημένη βάση οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 12,2 εκατ. ευρώ από 13,5 εκατ. ευρώ και το τελικό αποτέλεσμα εμφάνισε ζημία 244 χιλ. ευρώ από κέρδη 758 χιλ. ευρώ.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης