Χρυσή διάκριση για το «Drive On» της INTERAMERICAN στην Οδική Βοήθεια

Χρυσή διάκριση για το «Drive On» της INTERAMERICAN στην Οδική Βοήθεια
Χρυσή διάκριση για το «Drive On» της INTERAMERICAN στην Οδική Βοήθεια
Την κορυφαία διάκριση στα φετινά Mobile Excellence Awards, στην κατηγορία των «Mobile εφαρμογών στις Υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση» για τον ασφαλιστικό κλάδο, κατέκτησε η INTERAMERICAN.
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή «Drive On», που η εταιρεία διέθεσε πρόσφατα στους ασφαλισμένους της για οδική βοήθεια, ξεχώρισε μεταξύ των υποψηφιοτήτων, επιβεβαιώνοντας τη συνέχεια των καινοτομιών της  INTERAMERICAN στις υπηρεσίες για το αυτοκίνητο. Η δυνατότητα ψηφιακής δήλωσης περιστατικού στην εταιρεία, με χρήση κινητών συσκευών iOS και Android, ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2019.
Η φιλοσοφία της εφαρμογής βασίζεται στην πληρέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, με παράλληλη αξιοποίηση του βέλτιστου τρόπου διαχείρισης και διάθεσης των υποδομών οδικής βοήθειας από την INTERAMERICAN. Ο πελάτης, μέσω της mobile εφαρμογής «Drive On», αναγγέλλει το περιστατικό προς εξυπηρέτηση, το αίτημα παραλαμβάνεται μέσω διαδικτύου και, με βάση τα χαρακτηριστικά του περιστατικού και τους διαθέσιμους πόρους (όχημα οδικής βοήθειας και μηχανικός), η αλγοριθμική υποδομή δρομολογεί τη διαδικασία διαχείρισης άμεσα προς τον καταλληλότερο άνθρωπο της οδικής βοήθειας για να επιληφθεί του περιστατικού. Ο πελάτης ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο μέσω του κινητού τηλεφώνου του για την ανάθεση του περιστατικού, για τον χρόνο εξυπηρέτησής του, καθώς και για τη θέση του ανθρώπου που θα τον εξυπηρετήσει.
Η καινοτομία του εν λόγω νέου συστήματος δεν είναι μόνο η ψηφιακή -αντί τηλεφωνική, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα- αναγγελία περιστατικών που χρήζουν οδικής βοήθειας, αλλά και ο τρόπος διαχείρισης και εξυπηρέτησης των περιστατικών μέσω της χρήσης των υπολογιστικών αλγορίθμων όσον αφορά στην επιλογή του πιο κατάλληλου οχήματος και διαθέσιμου προσωπικού για την αντιμετώπιση του προβλήματος του ασφαλισμένου. Η ανθρώπινη συμμετοχή και παρέμβαση για την εξυπηρέτηση περιστατικών ελαχιστοποιείται, ενώ παράλληλα μειώνεται ο συνολικός χρόνος καταγραφής και ανάθεσης του περιστατικού, ο χρόνος εξυπηρέτησης του πελάτη, το σχετικό κόστος, καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η υπολογισμένη βέλτιστη διαδρομή προβάλλεται στους οδηγούς για την επίτευξη των προαναφερομένων στόχων. Για τη δημιουργία της εφαρμογής «Drive On», η INTERAMERICAN συνεργάστηκε με την EmDot (ανάπτυξη εφαρμογής), τη Lighthouse (UX analysis και σχεδιασμός) και τη  Busybuilding (branding).
Επισημαίνεται ότι τα επιχειρηματικά βραβεία Mobile Excellence Awards 2019 διοργανώθηκαν για  πέμπτη συνεχή χρονιά από τη Boussias Communications, με την υποστήριξη του ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, της ΕΕΚΤ, του ΣΕΚΕΕ, του ΣΕΠΕ, του GRECA, του ΕΙΠ και του Hellenic CIO Forum της ΕΕΔΕ. Στην εκδήλωση απονομής, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Οκτωβρίου, βραβεύθηκαν και φέτος οι βέλτιστες πρακτικές και τα πιο καινοτόμα mobile apps και projects της χρονιάς. Στη φετινή διοργάνωση κατατέθηκαν 40% περισσότερες υποψηφιότητες σε σχέση με πέρυσι.

Φωτογραφία: Στιγμιότυπο από τη βράβευση της INTERAMERICAN για τη mobile εφαρμογή «Drive On».

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS