Ποιες είναι οι κορυφαίες τάσεις στο ταξίδι το 2020

Ποιες είναι οι κορυφαίες τάσεις στο ταξίδι το 2020
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στον τομέα των ταξιδιών και της τεχνολογίας, η Booking.com έκανε μία έρευνα μεταξύ περισσότερων από 22.000 ταξιδιώτες σε 29 αγορές και με από πάνω από 180 εκατομμύρια επαληθευμένες κριτικές επισκεπτών
Το 2020 θα είναι ένα έτος γεμάτο ταξίδια εξερεύνησης, τροφοδοτούμενο από την τεχνολογία.
Καθώς και από ένα αυξανόμενο αίσθημα ευθύνης και βαθύτερη σχέση του ταξιδιώτη με τους τόπους που επισκέπτεται.
Αυτό προβλέπει η Booking.com, για την χρονιά που έρχεται.
Η Booking, επισημαίνει ότι το 2020 σηματοδοτεί και την αρχή μίας νέας 10ετίας.
Με τις ταξιδιωτικές ανάγκες, συμπεριφορές και επιθυμίες να συνεχίζουν να εξελίσσονται.
Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στον τομέα των ταξιδιών και της τεχνολογίας έκανε μία έρευνα μεταξύ περισσότερων από 22.000 ταξιδιώτες σε 29 αγορές και με από πάνω από 180 εκατομμύρια επαληθευμένες κριτικές επισκεπτών και έφτιαξε την λίστα με τις τάσεις που θα επικρατήσουν το επόμενο έτος, και πέρα.



1. Η άνοδος του ταξιδιώτη της “δεύτερης πόλης”
Τα ταξίδια δευτερευουσών πόλεων, δηλαδή η εξερεύνηση λιγότερο γνωστών προορισμών σε μια προσπάθεια να μειωθεί ο υπερτουρισμός και να προστατευθεί το περιβάλλον, θα κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός κατά το επόμενο έτος.
- Πάνω από το ήμισυ (54%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών θέλουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του τουρισμού.
- Το 51% θα ανταλλάξει τον αρχικό τους προορισμό με μια λιγότερο γνωστή αλλά παρόμοια εναλλακτική λύση, εάν γνώριζαν ότι θα είχε λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
- Το 60% των παγκόσμιων ταξιδιωτών θα επιθυμούσε να έχει πρόσβαση σε μια υπηρεσία (app / website) που συνιστά προορισμούς όπου η αύξηση του τουρισμού θα έχει θετικό αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα.
Σε αναμονή λοιπόν των εταιρειών που θα ανταποκρίνονται σε αυτή τη ζήτηση.
Που θα εισάγουν λειτουργίες που διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να εντοπίζουν τους προορισμούς δεύτερης πόλης / γειτονιάς.
Μέσω των προτιμήσεων του ταξιδιώτη και της αντιστοίχισης αυτών με εναλλακτικούς ή λιγότερο γνωστούς προορισμούς στην επιλεγμένη χώρα ή περιοχή.



2. Τech και φανταστείτε το απροσδόκητο
Το 2020 οι ταξιδιώτες παίρνουν αποφάσεις για τα ταξίδια μέσω της τεχνολογίας.
Οι έξυπνες, αξιόπιστες συστάσεις με γνώμονα την τεχνολογία θα μας φέρουν σε επαφή με μια πληθώρα νέων εμπειριών που δεν θα μπορούσαν διαφορετικά να έχουν περάσει από το δρόμο μας.
Παράλληλα θα μπορούσαμε να εξοικονομήσουμε χρόνο (καθώς και χρόνο προβολής) και να μας επιτρέψουν να μεγιστοποιήσουμε κάθε λεπτό του “τώρα” σε διακοπές.
- Το 59% λένε ότι θέλουν τεχνολογία να τους προσφέρουν «μπαλαντέρ» και επιλογές έκπληξης που θα τους εισάγουν σε κάτι εντελώς νέο στο επόμενο έτος.
- Σχεδόν το ήμισυ (46%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή που καθιστά γρήγορη και εύκολη την εξερεύνηση και την κράτηση δραστηριοτήτων σε πραγματικό χρόνο ενώ ταξιδεύει.
- Το 44% σκοπεύει να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή που τους επιτρέπει να προγραμματίζουν δραστηριότητες. Έτσι ώστε να έχουν πάντα τις απαντήσεις σε ένα μέρος.
Την κάλυψη αυτής της ζήτησης, το 2020 θα δουν ακόμα περισσότερες εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Που θα προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις προορισμών για επίσκεψη, μέρη για διαμονή.
Και πράγματα που κάνουν με βάση τις τρέχουσες προτιμήσεις, τα προηγούμενα ταξίδια και τους βασικούς παράγοντες όπως ο καιρός και η δημοτικότητα.



3. Το Slo-Mo είναι το νέο #FOMO
Αντί να βιώνουμε τον συνεχή φόβο της απώλειας (FOMO) και να προσπαθούμε να επιταχύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, το ταξίδι το 2020 θα είναι το θέμα της βραδύτητας.
- Το 48% των ταξιδιωτών σκοπεύει να ακολουθήσει βραδύτερους τρόπους μεταφοράς για να μειώσει τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.
- Έξι στους δέκα (61%) προτιμούν να ακολουθήσουν μια μακρύτερη διαδρομή για να ζήσουν περισσότερο το ταξίδι.
- Το 57% δηλώνει ότι δεν τον απασχολεί να αφιερώσει περισσότερο χρόνο ταξιδεύοντας για να φτάσει στον προορισμό με ένα μοναδικό τρόπο μεταφοράς.
- Το 64% θέλει να κάνει ένα ιστορικό ταξίδι με τρένο (π.χ. Flying Scotsman, Orient Express).



4. Ανακαλύπτοντας την παντοδύναμη απόδραση
Το 2020 θα αυξηθούν οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται προορισμούς που προσφέρουν μια σειρά από εμπειρίες και αξιοθέατα.
- Πάνω από το ήμισυ (54%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών λένε ότι θέλουν να πάνε ένα μακρύ ταξίδι σε ένα μέρος που έχει όλες τις αγαπημένες τους δραστηριότητες και αξιοθέατα κοντά.
- Το 62% συμφωνεί ότι θα επιλέξουν έναν προορισμό που προσφέρει όλες τις αγαπημένες τους δραστηριότητες και τα αξιοθέατα κοντά, για να εξοικονομήσουν χρόνο ταξιδιού.



5. Κατοικίδια σε προτεραιότητα
Με περισσότερους από τους μισούς (55%) παγκόσμιους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων λέγοντας ότι το κατοικίδιο ζώο τους είναι εξίσου σημαντικό με το παιδί τους, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 2020 αναμένεται να είναι μια νέα εποχή στις διακοπές.
- Το 42% των παγκόσμιων ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων συμφωνούν ότι κατά το επόμενο έτος θα επιλέξουν τους προορισμούς διακοπών ανάλογα με το αν μπορούν να πάρουν τα κατοικίδια ζώα τους
- Το 49% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να μείνει σε ένα κατάλυμα φιλικό προς τα κατοικίδια.



6. Υπέροχες αναμνήσεις με μεγάλες αποδράσεις
Το 2020 θα είναι η χρονιά των…μεγάλων. Περισσότεροι παππούδες και γιαγιάδες θα κάνουν επικές διακοπές μόνο με τα εγγόνια τους, αφήνοντας πίσω τα παιδιά τους.
- Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των παππούδων συμφωνούν ότι ο χρόνος που περνάνε με τα εγγόνια τους τους κρατάει νέους.
- Το 71% πιστεύει ότι οι γονείς χρειάζονται χρόνο χωρίς τα παιδιά τους.
Έτσι, θα δούμε «μεγάλες» διακοπές που προσφέρουν μια σειρά από εμπειρίες και για τις δύο γενιές, πιο δημοφιλής κατά το επόμενο έτος.



7. Η γαστρονομία σε πρώτο πλάνο
Το επόμενο έτος οι ταξιδιώτες θέτουν γαστρονομικές φιλοδοξίες στο προσκήνιο των αποφάσεων λήψης αποφάσεων.
Για πολλούς, πού και πότε θα ταξιδέψουν, θα ξεκινήσει – και εξαρτάται από – εάν μπορούν να κάνουν κράτηση για ένα τραπέζι για να απολαύσουν μία εξαιρετικά πολυπόθητη κουζίνα.
Πέρα από τα μεγάλα εστιατόρια όπου οι ταξιδιώτες δεν είναι σίγουρο ότι θα βρουν τραπέζι, θα αναζητήσουν τα αγαπημένα στέκια των ντόπιων.
- Το 71% των παγκόσμιων ταξιδιωτών υποστηρίζουν ότι το να δοκιμάσουν τοπικά προϊόντα στις διακοπές τους είναι για αυτούς πολύ σημαντικό.



8. Ταξίδια και συνταξιούχοι
Ένα μεγάλο ποσοστό που προγραμματίζει να συνταξιοδοτηθεί νωρίτερα, σχεδιάζει ήδη τα ταξίδια του.
- Το 23% ηλικίας 18 έως 25 ετών σχεδιάζει να αποσυρθεί πριν γίνουν 55 ετών.
- Το 65% των παγκόσμιων ταξιδιωτών βλέπει τα ταξίδια ως τον τέλειο τρόπο να ξοδέψει τον ελεύθερο χρόνο.
- Το 47% σχεδιάζουν να είναι πιο τολμηροί στις επιλογές ταξιδιών τους μόλις συνταξιοδοτηθούν.
- Το 19% από αυτούς που έχουν ήδη συνταξιοδοτηθεί προγραμματίζουν να ταξιδέψουν για αρκετές μήνες χωρίς διακοπή.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS