Τι αναζητούν οι Αμερικανοί στα ταξίδια

Τι αναζητούν οι Αμερικανοί στα ταξίδια
Το 73% των Αμερικανών ταξιδιωτών αναψυχής θέλει καινοτομία στον ταξιδιωτικό κλάδο
Ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες. Oλα τα αγοράζουν οι Αμερικανοί αρκεί να έχουν την σφραγίδα της καινοτομίας.
Το 73% των Αμερικανών ταξιδιωτών αναψυχής θέλει καινοτομία στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του τμήματος ταξιδιωτικής ασφάλισης της AIG.
Η καινοτομία αποτελεί βασική πτυχή της διαδικασίας αγορών ταξιδιών.
Αλλά ο ορισμός του τι θεωρείται καινοτομία είναι πολύ υποκειμενικός.
Και διαφέρει αισθητά μεταξύ των διαφόρων ηλικιακών ομάδων.
- Οι millenials “περιμένουν με ανυπομονησία” μια καινοτομία σε μια υπηρεσία που σχετίζεται με ταξίδια σε ποσοστό 15%.
- Αντίθετα η καινοτομία στο ταξίδι είναι αδιάφορη για τους baby boomers και αφορά μόνο ένα 5%.
- Οι baby boomers, φαίνεται να ενοχλούνται από τις καινοτομίες στο ταξίδι (17%) έναντι 6% των millenials.

Η κορυφαία ταξιδιωτική καινοτομία τον περασμένο αιώνα
- Tο 79% ανέφερε την πρώτη πτήση των αδελφών Wright.
- Το 56% το σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτων GPS.
- Το 50% πρώτη διατλαντική πτήση.
- Το 43% την εμφάνιση online ταξιδιωτικών κρατήσεων.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS