Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αλλάξαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι - Δείτε τι ισχύει

tags :
Αλλάξαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι - Δείτε τι ισχύει
Ο νέος αερολιμένας Καστελίου Κρήτης σχεδιάζεται δίπλα στο υπάρχον στρατιωτικό αεροδρόμιο, σε απόσταση περίπου 35 χλμ. νοτιοανατολικά της πόλης του Ηρακλείου, με τελικό μήκος διαδρόμου 3.200 μ.
Την τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων για το Νέο Αερολιμένα Καστελίου, στο νομό Ηρακλείου Κρήτης, ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Με απόφαση του αρμόδιου Γενικού Διευθυντή Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας τροποποιούνται οι περιβαλλοντικοί όροι του νέου αερολιμένα Καστελίου Κρήτης στο νομό Ηρακλείου Κρήτης και των οδικών του συνδέσεων, που εγκρίθηκαν με την ΚΥΑ οικ. 143779/28.8.2009.
Ο νέος αερολιμένας Καστελίου Κρήτης σχεδιάζεται δίπλα στο υπάρχον στρατιωτικό αεροδρόμιο, σε απόσταση περίπου 35 χλμ. νοτιοανατολικά της πόλης του Ηρακλείου, με τελικό μήκος διαδρόμου 3.200 μ.



H τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων
Με την απόφαση τροποποίησης των περιβαλλοντικών όρων του Νέου Αερολιμένα Καστελίου Κρήτης, γίνονται αλλαγές που αφορούν στην αναδιάταξη, προσαρμογή και εξειδίκευση των παρακάτω:
1. Αναδιάταξη των τροχιοδρόμων.
2. Προσαρμογή στην μικρή μεταβολή των προβλέψεων κίνησης αεροσκαφών και επιβατών.
3. Πρόβλεψη απομονωμένης θέσης στάθμευσης για αεροσκάφος που για λόγους ασφάλειας πρέπει να απομονωθεί από τις συνήθεις δραστηριότητες του αεροδρομίου.
4. Εξειδίκευση θέσης και σχεδιασμού των εγκαταστάσεων εντός του αερολιμένα, όπως:
4.1. Ο αεροσταθμός (terminal).
4.2. Οι υποστηρικτικές εγκαταστάσεις λειτουργίας.
4.3. Ο πύργος ελέγχου και ο μετεωρολογικός σταθμός.
4.4. Ο σταθμός πυροσβεστικής, η υπερυψωμένη δεξαμενή νερού και το κτίριο της αστυνομίας.
4.5. Οι χώροι στάθμευσης οχημάτων.
4.6. Ο σταθμός συλλογής στερεών και επικίνδυνων αποβλήτων.
4.7. Η μονάδα επεξεργασίας υγρών αποβλήτων και το σύστημα διάθεσης του ανακτημένου νερού.
5. Προσαρμογή της περιμετρικής οδού και των εσωτερικών οδών του αεροδρομίου.
6. Προσαρμογή της χωρητικότητας της μονάδας αποθήκευσης και διανομής καυσίμων αεροσκαφών και πρόβλεψη σταθμού καυσίμων οχημάτων που κινούνται στον εσωτερικό χώρο του αεροδρομίου (airside).
7. Εξειδίκευση της διαχείρισης και διάθεσης ομβρίων υδάτων ανάλογα με την πιθανότητα ρύπανσής τους.
8. Εξειδίκευση των θέσεων των μελλοντικών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης