Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι το ξενοδοχείο σας χρειάζεται επενδύσεις σε τεχνολογία

Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι το ξενοδοχείο σας χρειάζεται επενδύσεις σε τεχνολογία
Η trivago επισημαίνει πέντε προβλήματα που ίσως αντιμετωπίζετε εάν δεν έχετε ακόμη ακολουθήσει το μονοπάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού
Καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός κερδίζει έδαφος, ολοένα και περισσότεροι ξενοδόχοι υιοθετούν πλέον τις νέες τεχνολογίες αιχμής.
Απολαμβάνουν ομαλότερες διαδικασίες και παρέχουν βελτιωμένες εμπειρίες που ικανοποιούν τους πελάτες τους.
Εάν δεν έχετε επαφή με το μεταβαλλόμενο τοπίο της τεχνολογίας στον σύγχρονο κόσμο της φιλοξενίας, πιθανότατα χάνετε ευκαιρίες να εξελιχτείτε στον κλάδο.
Η trivago επισημαίνει πέντε προβλήματα που ίσως αντιμετωπίζετε εάν δεν έχετε ακόμη ακολουθήσει το μονοπάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Και δίνει και τις λύσεις.



1. Το ξενοδοχείο σας δεν μπορεί να προσελκύσει ένα ευρύτερο κοινό

Στις μέρες μας, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τεχνολογία, για να αναζητήσουν και να κλείσουν επόμενο ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με το eMarketer, “το 2018 οι ψηφιακές πωλήσεις ταξιδιών παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 10,4%, φτάνοντας τα 694,41 δις δολάρια ΗΠΑ”.
Η τεχνολογία παραμένει το νέο σύνορο για τους ξενοδόχους που θέλουν να απευθύνονται σε περισσότερους ταξιδιώτες. Και να τους προσελκύσουν στα καταλύματα τους.
Trivago και Phocuswright σε σχετική μελέτη τους αναλύουν εκτεταμένα τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ των ανεξάρτητων καταλυμάτων.
Και καταλήγουν ότι “τα ανεξάρτητα καταλύματα δαπανούν πλέον το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού μάρκετινγκ τους σε online δραστηριότητες.
Αντιλαμβάνονται ότι η απόδοση της επένδυσης είναι μεγαλύτερη”.



Επομένως, ως ξενοδόχος θα πρέπει να ξεκινήσετε να επενδύετε σε τεχνολογία. Να διαμορφώνετε ένα ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο που προωθεί το κατάλυμα σας στους οπαδούς της τεχνολογίας.
Εάν αναρωτιέστε τι είδους τεχνολογίες χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους ξενοδόχους για μάρκετινγκ, η απάντηση από την μελέτη της trivago και της Phocuswright.
Που ρίχνει περαιτέρω φως στους τύπους των τεχνικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από ανεξάρτητα καταλύματα, καθώς και στην αντιλαμβανόμενη αποτελεσματικότητά τους.
Επισημαίνει ότι οι ιστοσελίδες online ταξιδιωτικής κριτικής και το metasearch αποτελούν τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές για την απόκτηση προβολής.
Χαρακτηρίζονται ως πολύ ή πλέον αποτελεσματικές από το 62%.
Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, η ενσωμάτωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το email marketing είναι μερικά ακόμη παραδείγματα ψηφιακών υπηρεσιών που προσελκύουν τους σημερινούς επισκέπτες.



2. Δεν μπορείτε να προσελκύσετε σημαντικό αριθμό απευθείας κρατήσεων

Η προσέλκυση απευθείας κρατήσεων είναι ένα από τα πιο σημαντικά κριτήρια για τους ξενοδόχους.
Σύμφωνα με μια μελέτη της Kalibri Labs, “οι απευθείας κρατήσεις παραμένουν πιο επικερδείς για τον ξενοδοχειακό κλάδο -γύρω στο 9%.
Και εάν ληφθούν υπόψη και οι συναφείς δαπάνες, η κερδοφορία μπορεί να είναι μεγαλύτερη κατά σχεδόν 18%”.
Αναλύοντας την αποτελεσματικότητα των απευθείας κρατήσεων στην προσέλκυση κρατήσεων από πιστούς πελάτες, η μελέτη επισημαίνει ότι:
“Τα προγράμματα απευθείας κρατήσεων έχουν αποτέλεσμα στην αύξηση του αριθμού των μελών.
Και αυτά τα μέλη συνεχίζουν να είναι πιστά στα προγράμματα στα οποία έχουν εγγραφεί”.



Πώς επιτυγχάνεται η προσέλκυση απευθείας κρατήσεων; Η απάντηση είναι απλή.
Μέσω της χρήσης τεχνολογίας.
Έρευνες αναγνωρίζουν το “το metasearch και τις κινητές συσκευές ως αποτελεσματικά κανάλια κατανομής.
Τα οποία προσελκύουν σημαντικά ποσοστά κρατήσεων απευθείας στα καταλύματα με οικονομικό τρόπο”.
Πέραν του metasearch και των ιστοσελίδων για κινητές συσκευές, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα.
Και μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων, για να διασφαλίσετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις.



3. Το ξενοδοχείο σας δεν είναι γνωστό για την παροχή των βέλτιστων εμπειριών πελάτη

Η Adobe, σε έρευνα της διαπιστώνει ότι το 72% των επιχειρήσεων στον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας θεωρούν την ψηφιακή θεμελίωση πολύ σημαντική για διασφάλιση εξατομικευμένων εμπειριών πελάτη.
Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιτυχημένες εμπορικές επωνυμίες στον κλάδο της φιλοξενίας παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες.
Σε κάθε στάδιο της διαδρομής τους, πολύ πριν και πολύ μετά την κράτηση στο ξενοδοχείο, με τη βοήθεια τεχνολογιών ξενοδοχείου.
Το μέλλον στη διαχείριση της φιλοξενίας και στην εξατομίκευση των εμπειριών διαμορφώνεται από υπηρεσίες φιλοξενίας.
Όπως η πραγματοποίηση check-in/check-out μέσω κινητής συσκευής. Η πρόσβαση χωρίς κλειδιά, ο έξυπνος έλεγχος κλιματισμού/φωτισμού.
Καθώς και από συστήματα που επικεντρώνονται στον πελάτη.
Όπως τουρ με ψηφιακό ξεναγό με βάση την τοποθεσία, tablet στο δωμάτιο, κινητές συσκευές και άλλα πολλά.



Αναμφίβολα, τέτοιου είδους καινοτομίες έχουν δώσει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να ενισχύσουν την ικανοποίηση των πελατών, παρέχοντάς τους μια απρόσκοπτη εμπειρία.
Επιπλέον, έχουν επίσης βοηθήσει τους ξενοδόχους να παρακολουθούν στενά τη διαδρομή του πελάτη. Συλλέγοντας δεδομένα σχετικά με συγκεκριμένες προτιμήσεις, τοποθεσίες και συμπεριφορές των πελατών.
Αυτά, συμβάλλουν στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες στο μέλλον.



4. Παλεύετε με τις καθημερινές λειτουργίες του ξενοδοχείου

Οι ξενοδόχοι έχουν να αντιμετωπίσουν πολυάριθμα προβλήματα σχεδόν καθημερινά. Διαχείριση των κρατήσεων, των τιμών, των δωματίων, της οροφοκομίας, της ρεσεψιόν, των στατιστικών εργαλείων και πολλών άλλων.
Επομένως, πολλοί ξενοδόχοι έχουν αρχίσει να υιοθετούν ψηφιακές καινοτομίες, προκειμένου να διασφαλίσουν ομαλότερες λειτουργίες στα ξενοδοχεία τους.
Οι τεχνολογίες ξενοδοχείου διασφαλίζουν βελτιωμένες εμπειρίες πελάτη.
Αυξημένη παραγωγικότητα των εργαζομένων και μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα.
Με τη βοήθεια ψηφιακών υπηρεσιών, ιδιαίτερα ενός συστήματος διαχείρισης καταλυμάτων (PMS), οι ξενοδόχοι μπορούν εύκολα να προσαρμόζουν τις τιμές τους.
Έτσι θα ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Ταυτόχρονα θα εντοπίζουν ευκαιρίες για πώληση επιπρόσθετων ή πιο ακριβών παροχών και υπηρεσιών, με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων.



Η τεχνολογία βοηθά τους εργαζομένους να διαχειρίζονται όλες τις πτυχές της επίβλεψης των δωματίων. Όπως οι ενημερώσεις για την κατάσταση των δωματίων, η δημιουργία σειράς προτεραιότητας για την επίσπευση της προετοιμασίας των δωματίων και οι εργασίες συντήρησης.
Χάρη στην ψηφιοποίηση, οι ξενοδόχοι μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα τις κρατήσεις δωματίων. Την τιμολόγηση και τις εμπειρίες για πελάτες και γκρουπ οποιουδήποτε μεγέθους. Αποφεύγοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις υπεράριθμες κρατήσεις.
Οι εξελίξεις στην τεχνολογία έχουν επιτρέψει στους ξενοδόχους να διαχειρίζονται εύκολα τις λειτουργίες του τομέα τροφίμων και ποτών.
Να βελτιώνουν την απόδοση της επιχείρησης με αναφορές. Και να αυξάνουν τη συνολική απόδοση και την ικανοποίηση των πελατών.
Όλα τα ξενοδοχεία χρειάζονται κάποιου είδους PMS.
Ανάλογα με το μέγεθός τους, την πολυπλοκότητα των διαδικασιών τους και τους στόχους τους.



5. Δεν είστε σε θέση να διατηρήσετε θετική online φήμη

Σύμφωνα με μελέτη της Phocuswire “άνω του 95% των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές προτού κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους.
Οι ταξιδιώτες αναψυχής διαβάζουν κατά μέσο όρο 6-7 κριτικές πριν από την κράτηση. Και οι business ταξιδιώτες διαβάζουν κατά μέσο όρο 5 κριτικές”.
Άρα, η διατήρηση καλής online φήμης στις ιστοσελίδες ταξιδιωτικής κριτικής και στις ιστοσελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ σημαντική για κάθε ξενοδόχο.
Για να διατηρήσετε θετική την online φήμη ενός καταλύματος, θα πρέπει πρώτα να εξετάσετε την online φήμη του.



Οι online αξιολογήσεις ενός ξενοδοχείου δεν συμβάλλουν μόνο στην πρόβλεψη των μελλοντικών κρατήσεων. Αλλά προσφέρουν και πολύτιμες πληροφορίες για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα πρότυπα λειτουργίας και εμπειρίας πελάτη.
Ως εκ τούτου, η επένδυση σε ένα εργαλείο διαχείρισης online φήμης είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση του κλάδου της φιλοξενίας.
Ένα αποτελεσματικό εργαλείο βαθμολογίας αξιολόγησης θα εντοπίσει τις διαθέσιμες πηγές αξιολόγησης από ολόκληρο το διαδίκτυο.
Και θα χρησιμοποιήσει έναν αλγόριθμο για να τις συγκεντρώσει, παρέχοντας με αυτόν τον τρόπο μια αξιόπιστη και αμερόληπτη βαθμολογία.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS