Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι αναζητούν στο ξενοδοχείο οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, ανά εθνικότητα

tags :
Τι αναζητούν στο ξενοδοχείο οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, ανά εθνικότητα
Η ποιότητα είναι πιο σημαντική για τους Ινδούς (63%), τους Αμερικανούς (44%), τους Καναδούς (40%) και τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (39%)
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες επιθυμούν διαφορετικές εμπειρίες ξενοδοχείων με βάση τη χώρα από την οποία προέρχονται.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του RoomIt που πραγματοποιήθηκε από την CWT σε 660 επαγγελματίες ταξιδιώτες από εννέα χώρες για να προσδιορίσει τι τους επηρεάζει να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο κατά τη διαδικασία κράτησης.



Οι σημαντικότερες επιρροές κατά την κράτηση του ξενοδοχείου
- Πρόσβαση σε Wi-Fi 84%.
- Η τιμή δωματίου 81%.
- Η απόσταση από τον επιχειρηματικό χώρο 81%.
- Το πρωινό 79%.

Η υγεία μετράει
Για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία σημαντική είναι η πρόσβαση σε κέντρο υγείας 44%.
Tα προγράμματα αφοσίωσης είναι τα πιο σημαντικά για τους ταξιδιώτες από το Μεξικό και τη Γερμανία 46%.



Οι συνήθειες στην κράτηση του επαγγελματία ταξιδιώτη
- Το 56% των Γερμανών πείθετε για κράτηση από τις φωτογραφίες.
- Το 26% των Γάλλων δεν θα μπει στο κόπο να δοκιμάσει να κάνει κράτηση σε νέα σήματα ξενοδοχείων.

Τι είδους καταλύματα επιλέγουν
- Ταξιδιώτες από την Ινδία και την Αυστραλία έχουν περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν σε πολυτελή καταλύματα κατά 35% και 25%, αντίστοιχα.
- Μεξικάνοι, Αμερικανοί και οι Ιταλοί ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να παραμείνουν σε σε ανώτερη κλίμακα midscale καταλυμάτων σε ποσοστό 35%, 32% και 27%, αντίστοιχα.



Τα χαρακτηριστικά της ιδανικής διαμονής σε ξενοδοχείο
- Ποιότητα 44%.
- Αξιοπιστία 38%
- Ανεση 40%.
- Ησυχία 30%.
- Προσιτά οικονομικά 28%.
- Χαλάρωση 28%.

Τα χαρακτηριστικά της ιδανικής διαμονής σε ξενοδοχείο, ανά εθνικότητα
- Η ποιότητα είναι πιο σημαντική για τους Ινδούς (63%), τους Αμερικανούς (44%), τους Καναδούς (40%) και τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (39%).
- Οι Γάλλοι προτιμούν περισσότερο την άνεση και την ησυχία (49% και 39%, αντίστοιχα), ενώ οι Μεξικάνοι την αξιοπιστία (54%).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης