Ποιες είναι οι νέες συνήθεις των ταξιδιωτών , Gen Z, Millennials, Gen X, Baby Boomers

Ποιες είναι οι νέες συνήθεις των ταξιδιωτών , Gen Z, Millennials, Gen X, Baby Boomers
Τα στοιχεία αφορούν Αμερικανούς ταξιδιώτες και καλύπτει τους Gen Z, Millennials, Gen X και Baby Boomers
Περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες ξοδεύουν οι Gen Z ταξιδιώτες, αντί να τα δώσουν για ένα ωραιότερο ξενοδοχείο ή αναβάθμιση θέσης στην πτήση.
Αυτό και πολλά άλλο αποκαλύπτει ο Δείκτης Generation Travel της Priceline.
Τα στοιχεία αφορούν Αμερικανούς ταξιδιώτες και καλύπτει τους Gen Z, Millennials, Gen X και Baby Boomers.

Gen Z και ταξίδια
Πιστεύουν ότι το Wi-Fi πρέπει να είναι δωρεάν.
Η βιωσιμότητα είναι ζωτικής σημασίας.
Η τέλεια φωτογραφία αποτελεί προτεραιότητα διακοπών.



Το κόστος του ταξιδιού
Ο δείκτης δείχνει ότι το κόστος του ταξιδιού είναι το πιο σημαντικό θέμα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες οποιασδήποτε ηλικίας.
Αυτή η προτεραιότητα αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου.
- Τα τρία τέταρτα (75%) των Millennials δήλωσαν ότι το κόστος τους αποτελεί την πρώτη τους προτεραιότητα κατά το σχεδιασμό διακοπών.
- Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 80% για τους Gen X.
- Το 86% των Baby Boomers, θεωρεί προτεραιότητα το κόστος.
Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) των ταξιδιωτών της Gen Z πιστεύουν ότι η τιμή είναι πρωταρχικής σημασίας.
Αλλά στην πραγματικότητα είναι η λιγότερο ευαίσθητη από άποψη κόστους γενιά στο σύνολό της. Και εύκολα μπορούν να χαρακτηριστούν ως οι μεγάλοι καταναλωτές στις διακοπές.



Αν τους δοθούν 100 δολάρια επιπλέον σε ένα ταξίδι, ένας στους τέσσερις δήλωσε ότι θα το ξοδέψει σε μοναδικές εμπειρίες, αντί για αεροπορικά εισιτήρια ή διαμονή.
Μόνο το 7% των Αμερικανών θα δαπανήσει τα 100 δολάρια για την αναβάθμιση του ξενοδοχείου.
Και μόνο το 5% θα τα ξοδέψει σε αναβάθμιση αεροπορικού εισιτηρίου.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS