Στην «πρέσα» η ΑΒ Βασιλόπουλος από Μασούτη και Σκλαβενίτη

Στην «πρέσα» η ΑΒ Βασιλόπουλος από Μασούτη και Σκλαβενίτη
Κερδίζει μερίδια  αγοράς η Μασούτης ενώ  ο  όμιλός Σκλαβενίτης αναπτύσσεται  με  διψήφια  ποσοστά  το 2019

Με το βλέμμα στραμμένο στις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις του σούπερ μάρκετ  Σκλαβενίτη  είναι η αγορά της  αλυσίδας τροφίμων καθώς πρόκειται για την ηγέτιδα δύναμη του κλάδου μετά την απορρόφηση της αλυσίδας Μαρινόπουλου.
Ο διακριτικός τίτλος της  εταιρείας  πλέον είναι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε. ενώ η εταιρεία Ι & Σ Σκλαβενίτης διαγράφτηκε από τα μητρώα του ΓΕΜΉ.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ετήσιος ισολογισμός του 2018 θα αναρτηθεί στο ΓΕΜΗ τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Τα  οικονομικά  του μεγέθη αναμένεται να επιβεβαιώσουν την  πρωτοκαθεδρία του Ομίλου τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και σε ενοποιημένη βάση.
Για το σύνολο των δραστηριοτήτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει κοντά στα 3 δισ ευρώ και ο κύκλος  εργασιών της αλυσίδας σουπερ μάρκετ αναμένεται να διαμορφωθεί ψηλότερα από  τα 2,5 δις. ευρώ.
 Ακόμη το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη δεύτερη αλυσίδα του λιανεμπορίου την ΑΒ ΒΑΣΙΛΌΠΟΥΛΟΣ,  η οποία δίνει μάχη για να κρατήσει μια απόσταση  ασφαλείας από την τρίτη αλυσίδα σουπερ μάρκετ, με  βασικό μέλημα της διοίκησης είναι να μην απομακρυνθεί σημαντικά από την πρώτη αλυσίδα που είναι οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.
Ο Γεράσιμος Σκλαβενίτη από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου  σε  αγαστή συνεργασία με την αδερφή του Μαρία Σκλαβενίτου που κατέχει τη θέση της προέδρου στο διοικητικό συμβούλιο  προσπαθούν να κρατήσουν τα  χρώματα  της επιχείρησης  Σκλαβενίτη ψηλά στη συνείδηση των καταναλωτών.
Ενδιαφέρον  παρουσιάζει ο  όμιλος Μασούτης μετά την είσοδο του στην Αθήνα καθώς  εμφανίζει ικανές  δυνάμεις που  …ροκανίζουν μερίδια αγοράς από την ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και της ΕΛΟΜΑΣ.
Φέτος η  ανάπτυξη της βορειοελλαδικής αλυσίδας τρέχει με15% στην Αθήνα και για το σύνολο του Ομίλου ο μέσος όρος αναμένεται να διαμορφωθεί στα επίπεδα του 8%.
Το μερίδιο αγοράς της σημειώνει αύξηση κατά 1,6% την τρέχουσα χρήση και ο τζίρος εκτιμάται  ότι θα  διαμορφωθεί υψηλότερα των 830 εκατ. ευρώ έναντι770 εκατ. ευρώ του 2018
Πηγές  της  αγοράς  λένε ότι τα καταστήματα της Σκλαβενίτης παραμένουν «αχτύπητα» στη Βόρεια Ελλάδα σημειώνοντας ανοδική πορεία που δεν ανακόπτεται όπως λένε  χαρακτηριστικά. 
Οι ίδιες  πηγές υποστηρίζουν ότι  υπάρχει κλίμα αισιοδοξίας  στο επιτελείο του ομίλου Σκλαβενίτη καθώς  διαπιστώνονται  ρυθμοί ανάπτυξης σε διψήφιο  ποσοστό και σε ορισμένες περιοχές τα καταστήματα «τρέχουν» με 16%.
Ο μέρος όρος  ανάπτυξης αναμένεται να κινηθεί πάνω από το 10% για το  2019.
Οι αλυσίδες  σουπερ  μάρκετ θέλουν να εκμεταλλευτούν  το κλίμα  που έχει  διαμορφωθεί  από τη  μείωση  τα φορολογίας  των εισοδημάτων  και  αναμένεται  στη στρατηγική προσέλκυσης της πελατείας  εκτός  από τις τιμές   να προτάξουν  και την ποιότητα των προϊόντων.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr 
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS