Τεχνικά έτοιμη η ΚΡΙ - ΚΡΙ για το Brexit - Στο 10% η επίπτωση στο τζίρο

Τεχνικά έτοιμη η ΚΡΙ - ΚΡΙ για το Brexit - Στο 10% η επίπτωση στο τζίρο
Να σημειωθεί ότι στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η ΚΡΙ ΚΡΙ σημείωσε αύξηση καθαρής κερδοφορίας και άνοδο 12,6% στο κύκλο εργασιών
Καθησυχαστική εμφανίστηκε η διοίκηση της Κρι Κρι για την πορεία των πωλήσεων της και πόσο θα επηρεάσει το τζίρο της, το Brexit.
«Είμαστε τεχνικά έτοιμοι για το Brexit (σ.σ τελωνεία/ διαδικασίες μεταφοράς κτλ)», τόνισε χαρακτριστικά στέλεχος της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας στο 14ο ετήσιο roadshow της ΕΧΑΕ στο Λονδίνο.
Όπως τονίστηκε η εκτιμώμενη επίδραση στο κόστος λόγω Brexit θα είναι περίπου 5%, οφειλόμενη κυρίως στην αλλαγή των διαδικασιων/ουρές στα τελωνεία κτλ
Επίσης όσον αφορά την εκτιμωμενη επίπτωση στα αποτελέσματα από πτώση λίρας θα ανέλθει στο 10%.
Σύμφωνα με τα στελέχη της γαλακτοβιομηχανίας, το συνολικό κόστος (15%) θα απορροφηθεί κατά 10% από εισαγωγείς και την υπόλοιπη αλυσίδα προμηθηθευτών ενώ το υπόλοιπο 5% θα επιβαρύνει την εταιρεία, το οποίο ωστόσο σκοπεύει να το αντισταθμίσει με αύξηση της τιμής των προϊόντων της.
Η κατάσταση αυτή αναμένεται να επηρεάσει την ζήτηση προϊόντων με τα στελέχη ωστόσο της Κρι Κρι να εκτιμούν ότι η ελαφρά πτώση στις πωλήσεις θα είναι διαχειρίσιμη.
Ο τζίρος της Κρι Κρι από την Μ. Βρετανία, ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ, ήτοι ποσοστό 20% επί του συνολικού της τζίρου. 
Να σημειωθεί ότι στο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η Κρι Κρι σημείωσε αύξηση καθαρής κερδοφορίας και άνοδο 12,6% στο κύκλο εργασιών.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε σε 57,40 εκατ. έναντι 51,00 εκατ. το 2018, αυξημένος κατά 12,6%. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 22,40 εκατ. έναντι 21,43  εκατ. το εξάμηνο του 2018, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) έφτασαν τα 12,23 εκατ. έναντι 11,71 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,50 εκατ., έναντι 10,17 εκατ. το εξάμηνο του 2018. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,64 εκατ., έναντι 7,36 εκατ. το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.
Οι εξαγωγές της Κρι Κρι από 5% του τζίρου της το 2003 πλέον αποτελούν πλέον το 40% των πωλήσεων της.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο η Κρι Κρι διαθέτει ισχυρή στην κατηγορία του γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, ενώ παράλληλα διαθέτει και τα επώνυμα γιαούρτια της, αξιοποιώντας την πολύ καλή σχέση που έχει με τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μεταξύ των οποίων είναι οι Waitrose, Tesco, ASDA, Marks & Spencer, Sainsbury’s και Aldi.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

BREAKING NEWS