Τελευταία Νέα
Οικονομία

Τα οχτώ θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση

tags :
Τα οχτώ θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση
Τα οχτώ θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση
Ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή και στη χώρα μας των αρχών του παγκόσμιου χάρτη για τα διαφημιστικά μέσα (Global Media Charter) στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα και προβλήματα που απασχολούν τους «marketers» παγκοσμίως, που δημιουργήθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος, δίνει ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ).
Όπως τονίσθηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου, ο ΣΔΕ λόγω της σημαντικότητας του θέματος για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τις μάρκες, αλλά και για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των «stakeholders» της ψηφιακής αγοράς, αποφάσισε το 2019 να είναι χρονιά αφιερωμένη στο Global Media Charter. Χωρίς μισόλογα, χωρίς φόβο, χωρίς καμία ανοχή για φαινόμενα που απειλούν τις μάρκες, την αποτελεσματικότητα της επένδυσής τους και τη σχέση τους με τον καταναλωτή.

Τα οκτώ ζητήματα που απασχολούν τους διαφημιζομένους

Για το θέμα, ο πρόεδρος του ΣΔΕ Γρηγόρης Αντωνιάδης ανεφερε ότι σήμερα, καθώς το digital (ψηφιακό) αναπτύσσεται και ωριμάζει, βρισκόμαστε σε ένα νέο κομβικό σημείο.
Σημαντικά για τους διαφημιζομένους ζητήματα, όπως η διασφάλιση της θεασιμότητας της διαφήμισης (viewability), η αυστηρή της ασφάλειας της μάρκας (brand safety), η μέτρηση και η πιστοποίηση από τρίτους ανεξάρτητους φορείς, είναι μερικά μόνο από τα θέματα που πραγματεύεται το Global Media Charter και απαιτούν επίλυση.
Οκτώ τομείς συγκεντρώνουν τις ανησυχίες των διαφημιζομένων και ταυτόχρονα αποτελούν τη μεγαλύτερη ευκαιρία, ώστε να τεθεί σε νέες βάσεις ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το ψηφιακό οικοσύστημα. Αυτοί οι τομείς, αποτελούν τις αρχές του Global Media Charter, τις αρχές για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μερών.

Οι τομείς αυτοί είναι:

-Μηδενική ανοχή στη διαφημιστική απάτη (ad fraud) και αποζημίωση για τυχόν παραβιάσεις
-Αυστηρή προστασία του brand safety (της ασφάλειας της μάρκας)
-Viewability (διασφάλιση της θεασιμότητας της διαφήμισης)
- Διαφάνεια σε όλο το εύρος της αλυσίδας της διαφήμισης
-Μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους (third party verification & measurement) ως βασικό προαπαιτούμενο
-Ζητήματα «walled garden»
-Βελτίωση των προτύπων διαφάνειας στα δεδομένα
-Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη
Η Μαριάνα Κορδοπάτη, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και της ομάδας Digital του ΣΔΕ τόνισε ότι πρόκειται για θέματα που απαιτούν από τους διαφημιζόμενους σε βάθος γνώση.


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης