Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Παπουτσάνης: Νέα άνοδο των πωλήσεων στα επίπεδα του 20% για το 2019

Παπουτσάνης: Νέα άνοδο των πωλήσεων στα επίπεδα του 20% για το 2019
Αναμένεται να φθάσουν στα 30 εκατ. ευρώ.
Υψηλούς στόχους βάζει η διοίκηση της Παπουτσάνης για το 2019 αναφορικά με τα βασικά θεμελιώδη οικονομικά της μεγέθη στη διεύρυνση των συνεργασιών  στο εξωτερικό και στην ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων στην εγχώρια αγορά.
Φέτος οι εξαγωγές θα αποτελούν το 50% της παραγωγικής διαδικασίας από 40% που είναι σήμερα.  
Το πλάνο προβλέπει ο τζίρος να ξεπεράσει φέτος τα 30 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση περίπου 20% επί των πωλήσεων.
Η ενίσχυση του τζίρου θα έχει σημαντική επίπτωση στα λειτουργιά κέρδη της εταιρείας όπως και στην καθαρή της κερδοφορία.
Να σημειωθεί ότι ο κύκλος  εργασιών ανήλθε στα 24,2 εκατ. ευρώ το 2018  καταγράφοντας άνοδο 16,7%, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 2,9 εκατ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 24,5% και τα κέρδη μετά από φόρους στα 1,11 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 162,9%.
Ο κ. Μιχάλης Παναγής, διευθύνων σύμβουλος και ο βασικός μέτοχος κ. Μενέλαος Τασόπουλος, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ σε συνάντηση με δημοσιογράφους ανέλυσαν  τις προοπτικές  της εταιρείας.
Ο κ.  Μενέλαος Τασόπουλος τόνισε ότι η εταιρεία έχει εξαγωγικό προσανατολισμό διεκδικώντας δυναμική παρουσία στις ΗΠΑ στον Καναδά και τη Νότια Κορέα.
Οι συνεργασίες της Παπουτσάνης περιλαμβάνει ισχυρά brand του εξωτερικού καθώς  παράγει για λογαριασμό τους σαπωνομάζα και σαπούνια.
Στη συνέχεια οι πελάτες της κάνουν τη συσκευασία στη χώρα τους έτσι ώστε να φαίνεται το made in της χώρας  τους.   
Ο κ. Τασόπουλος είπε ότι η Παπουτσάνης αναμένεται να  κάνει νέες συνεργασίας στην  παραγωγή  σαπωνόμαζας για μεγάλους πελάτες  στη Γερμανία  μετά  την πτώχευση εταιρείας που η βασική δραστηριότητα σε ποσοστό 95% ήταν η παραγωγή σαπωνόμαζα.
Σύμφωνα με πληροφορίες στην κατηγορία παραγωγής προϊόντων για τρίτους αναμένεται να αυξηθεί κατά 4 εκατ. ευρώ  μετά την κατάρρευση της γερμανικής εταιρείας η οποία  άφησε χωρίς πρώτη ύλη μεγάλους πελάτες.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος ανέφερε ότι η γερμανική εταιρεία  είχε τριπλάσια μεγέθη  απ’ αυτά της Παπουτσάνης η οποία όμως μπορεί να καλύψει επαρκώς  σημαντικό μέρος των αναγκών της αγοράς καθώς η  παραγωγική μονάδα στη Ριτσώνα είναι καθετοποιημένη  και η τρίτη καλύτερη  στην Ευρώπη.
Αναφερόμενος στις επενδύσεις ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος τόνισε ότι έχουν ολοκληρωθεί επισημαίνοντας ότι μέχρι τώρα  έγιναν  περισσότερες  από όσες ήταν  αναγκαίες.  
Από το 2010  έως το 2018 έφθασαν τα 35 εκατ. ευρώ και την τελευταία  διετία ήταν στα 4 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μιχάλης Παναγής  δήλωσε ότι το πρώτο δίμηνο είναι θετικό για  το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Ανέφερε  ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι  η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων  για την προσέλκυση νέων  καταναλωτών αλλά και στη ενίσχυση των υπαρχόντων σημάτων της εταιρείας  όπως είναι το σαπούνι καραβάκι το οποίο αξίζει να  αναφερθεί κατέχει το 10%  μεριδίου αγοράς  στην κατηγορία των σαπουνιών.   

Οι δραστηριότητες της Παπουτσάνης

Επώνυμα προϊόντα

Το 23% του κύκλου εργασιών προέρχεται από την κατηγορία των επώνυμων προϊόντων.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν17%, ως αποτέλεσμα της αύξησης της διανομής στην ελληνική αγορά και της τοποθέτησης των προϊόντων Olivia στην αγορά των Η.Π.Α..
Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στα σαπούνια σε μπάρες, με μερίδιο 35%, καθώς και 11% μερίδιο αγοράς στα υγρά σαπούνια.
Στρατηγική επιλογή αποτελεί η διεύρυνση τη γκάμας των επώνυμων προϊόντων την επόμενη τριετία και η είσοδος σε νέες προϊοντικές κατηγορίες με νέα εμπορικά σήματα, καθώς και η προσέγγιση του νεανικού καταναλωτικού κοινού.
Πιο πρόσφατο είναι το λανσάρισμα της σειράς περιποίησης μαλλιών HAIRCHIC τον Νοέμβριο 2018.
Έμφαση δίνεται στην premium σειρά προϊόντων OLIVIA που διατίθεται σε εξειδικευμένα σημεία πώλησης και φαρμακεία διεθνώς. Προτεραιότητα δίνεται στις αγορές των ΗΠΑ (μέσω της συνεργασίας με τη Windmill), της Γαλλίας, της Ολλανδίας και των Σκανδιναβικών χωρών, καθώς και της Κίνας και της Νότιας Κορέας.

Ξενοδοχειακά προϊόντα

Το 34% του κύκλου εργασιών προέρχεται από τον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων.
Τα ξενοδοχειακά προϊόντα  της Παπουτσάνης (Olivia, Skin Essentials, Karavaki) και τα ξενοδοχειακά προϊόντα Κορρέ -σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρία- διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και μονάδες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη (μέσω και της της στρατηγικής συνεργασίας με τη SYSCO Guest Supply) και η περαιτέρω διείσδυση σε αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων (όπως boutique hotels).
Αναπτύσσονται νέες σειρές ξενοδοχειακών προϊόντων, όπως το νέο premium brand SARBACANE και η σειρά Papoutsanis Kids, η πρώτη ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο 2018.
Τέλος η ανάληψη της διανομής των ξενοδοχειακών προϊόντων της L’Occitane στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περεταίρω την θέση της εταιρίας στην αντίστοιχη ξενοδοχειακή αγορά.

Παραγωγή προϊόντων για τρίτους και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Το 29% του κύκλου εργασιών προέρχεται από τις παραγωγές για τρίτους.
Η κατηγορία σημείωσε αύξηση πωλήσεων 16% το 2018 που προήλθε από την ελληνική αγορά και τη διεύρυνση υφιστάμενης συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρία.
Έχουν συναφθεί νέες συνεργασίες και νέες συμφωνίες με υφιστάμενους πελάτες για την παραγωγή των προϊόντων τους για ευρωπαϊκές χώρες που προβλέπεται να οδηγήσουν σε σημαντική ανάπτυξη της κατηγορίας κατά το τρέχον αλλά και επόμενα έτη.

Σαπωνόμαζες

Το 15% του κύκλου εργασιών προέρχεται από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών τύπων σαπωνόμαζας.
Η κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 50% μεταξύ 2017-2018, μέσω της αύξησης των εξαγωγών.
Διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία για την παραγωγή ειδικών τύπων σαπωνόμαζας.
Παράλληλα η εταιρία επενδύει συνεχών στην έρευνα προκειμένου να αναπτύξει νέους τύπους και να διευρύνει την γκάμα των προσφερόμενων.
Συνεχής ενίσχυση των πωλήσεων και των μεριδίων την τελευταία τριετία στη Γαλλία, την Ιταλία και χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Εξαγωγές πραγματοποιούνται και στη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία και το Μεξικό.

 Η ιστορία της Παπουτσάνης

Μακρά ιστορία 150 χρόνων στην Ελλάδα.
Εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 1972.Παράγει περισσότερα από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως
Πάνω από 6.000 σημεία πώλησης επώνυμων προϊόντων, των προϊόντων επιλεκτικής διανομής και των ξενοδοχειακών προϊόντων.
Διαρκώς αυξανόμενη παρουσία σε πάνω από 25 χώρες σε όλο τον κόσμο (όπως Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Ιταλία, Γαλλία, Σουηδία, Μεξικό, ΗΠΑ, Ρωσία, Αυστραλία).
Το 59% της συνολικής παραγωγής διοχετεύεται στην Ελλάδα, το 31% στην ευρωπαϊκή αγορά, το 7% στις ΗΠΑ και το 3% στην Ασία.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης