Περίπου 200 εκατ. ευρώ θα ρίξει το 2019 η ΑΒ Βασιλοπουλος στην στήριξη των τιμών

Περίπου 200 εκατ. ευρώ  θα ρίξει το 2019 η ΑΒ Βασιλοπουλος στην στήριξη των τιμών
Ο νέος CEO Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην αγορά του έτοιμου φαγητού και έβαλε στόχο να γίνει η πρώτη  αλυσίδα
Την πρώτη θέση στην αγορά του λιανεμπορίου θέτει ως στόχο ο νέος διευθύνων  σύμβουλος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Βασίλης Σταύρου σε βάθος μιας τριετίας, με την προοπτική να επαναφέρει τις παραδοσιακές αρχές της αλυσίδας που μεταξύ άλλων έχοντας το γνωστό σλόγκαν της εταιρείας που έλεγε και του «Πουλιού το Γάλα».
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος προέρχεται από τα «σπλάχνα» της εταιρείας φθάνοντας στην κορυφή τηςιεραρχίας και πλέον βάζει ψηλά τον πήχη για τον Όμιλο.
Ο στόχος του είναι να κάνει ηγέτιδα την αλυσίδα στην ποιότητα την εξυπηρέτηση στις τιμές και στην καινοτομία.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος θα θέσει σε εφαρμογή πρόγραμμα στήριξης των τιμών και των προσφορών επενδύοντας το ποσό των 200 εκατ. ευρώ.
Ο CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος λέει ότι οι προσφορές σε συνδυασμό με την κάρτα πιστότητας δίνουν στον καταναλωτή τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τον  ανταγωνισμό.
Εκτιμά ότι η αγορά του λιανεμπορίου θα εισέλθει σε νέο  γύρο ανακατατάξεων έχοντας στο επίκεντρο τις μικρές και μεσαίες αλυσίδες.
Το οργανωμένο  λιανεμπόριο αριθμεί σήμερα 48 επιχειρήσεις εκ των οποίων μόνο οι 9 παρουσιάζον τζίρο άνω των 100 εκατ. ευρώ και σημαντικός αριθμός των επιχειρήσεων παρουσιάζει κύκλο εργασιών στην περιοχή των 20 εκατ. ευρώ.
Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος δηλώνει ανοικτός σε εξαγορές και ειδικότερα αν προκύψει κάτι που έχει ενδιαφέρον αλλά θα εστιάσει στην οργανική ανάπτυξη του Ομίλου με νέα καταστήματα.  
Φέτος θα δημιουργηθούν από  46 έως 50 νέα  καταστήματα.  
Το ύψος των επενδύσεων θα ξεπεράσει τα 60  εκατ. ευρώ και μεγάλο μέρος των κεφαλαίων θα κατευθυνθεί στην ανακαίνιση  καταστημάτων.
Σήμερα ο Όμιλος διαθέτει 440 καταστήματα και απασχολεί 14.000  εργαζόμενους  
Ο κ. Σταύρου ανέφερε ότι ο υποκατώτατος και ο κατώτατος μισθός δεν απασχολούν την εταιρεία καθώς οι εργαζόμενοι έχουν υψηλότερες αμοιβές.
Οι βασικές  υποσχέσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος προς τους καταναλωτές όπως τις προσδιόρισε ο διευθύνων σύμβουλος κ Βασίλης  Στάυρου είναι οι εξής: Θέλουμε να είμαστε η καλύτερη  εταιρεία για να ψωνίζει κάποιος, να είμαστε η καλύτερη εταιρεία στο εργασιακό περιβάλλον και ο καλύτερος γείτονας προσφέροντας στην κοινωνία.
Η αιχμή του δόρατος για την αλυσίδα σουπερ μάρκετ θα είναι τα φρέσκα προϊόντα  ανακοινώνοντας ότι εισέρχεται στην αγορά του έτοιμου φαγητού.
Επίσης τα προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας θα γνωρίσουν ιδιαίτερη ανάπτυξη τη φετινή  χρονιά.
Σε σύνολο 55.000 κωδικών οι 8000 είναι ιδιωτικής ετικέτας.  
Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία  θα λανσάρει την κάρτα πιστότητας και θα απευθύνεται προσωπικά στον πελάτη  αναγνωρίζοντας τις αξίες τους και τις ανάγκες τους.
Ο κ. Βασίλης Σταύρου εκτιμά  ότι το 2019 η αγορά του λιανεμπορίου θα ενισχυθεί στα επίπεδα του 2%, ο οποίος όμως δεν ικανοποιεί αφού υπάρχει και πληθωρισμός.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@banklingnews.gr
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS