Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Amazon κυριάρχησε στο λιανικό εμπόριο στο διαδίκτυο το 2017 κι έπεται συνέχεια

Η Amazon κυριάρχησε στο λιανικό εμπόριο στο διαδίκτυο το 2017 κι έπεται συνέχεια
Το Amazon.com παραμένει ένα διαδικτυακό «τέρας» το 2017
Όλο και περισσότεροι έμποροι μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους στο διαδίκτυο, όμως ακόμα κανείς δεν μπορεί να κάνει ηλεκτρονικό εμπόριο όπως η Amazon, καθώς ήταν αυτή που κυριάρχησε το 2017.
Οι ηλεκτρονικές της πωλήσεις των Χριστουγέννων θα εκτοξευθούν και εκτιμάται ότι θα φτάσουν σχεδόν το μισό των πωλήσεων αυτή τη σεζόν.
Απλά επιβεβαιώνεται αυτό που ήδη γνωρίζουμε: το Amazon.com παραμένει ένα διαδικτυακό «τέρας» το 2017.
Η Amazon έκανε αρκετά πράγματα το 2017, αλλά τα κυριώτερα σημεία ήταν μερικά από τα πιο εκλεπτυσμένα και πιο ενδιαφέροντα φέτος.
Η πιο σημαντική εξέλιξη ήταν η αγορά της Whole Foods αντί 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία όχι μόνο δυνάμωσε την Amazon, αλλά βοήθησε τις online προσφορές των παντοπωλείων της.
Τα παντοπωλεία είναι μια περιοχή στην οποία η Amazon έχει συναντήσει εμπόδια, καθώς η αλυσίδα εφοδιασμού για τα παντοπωλεία είναι πιο απαιτητική από τα τυπικά αγαθά.
Με τη Whole Foods, η Amazon βρέθηκε σε θέση να αγοράσει και ηλεκτρονικά παντοπωλεία.
Αλλού στο διαδίκτυο, η Amazon έκανε σημαντικά βήματα για να ενισχύσει το πρόγραμμά της για την επέκτασή της ακόμη περισσότερο, προσθέτοντας νέα προαιρετικά προνόμια, όπως η υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι Amazon Key.
Επέκτεινε τις προσφορές στους ιδιώτες για να συμπεριλάβει τα πάντα, από την υψηλή μόδα έως τις χαρτοπετσέτες.
Η Amazon επίσης δεν επαναπαύεται, καθώς οι ανταγωνιστές προσπαθούν να καλύψουν το χαμένο έδαφος στο τεράστιο online παιχνίδι.
Αφού η Walmart έκανε το ντεμπούτο της δωρεάν διήμερης πολιτικής της, για κάθε αγορά τουλάχιστον 35 δολαρίων στο Walmart.com, η Amazon μείωσε το δικό της όριο για τους μη προνομιούχους πελάτες από 35 σε 25 δολάρια.
Επίσης, πρόσφατα επέκτεινε τις προσπάθειες παράδοσης της ίδιας ημέρας και της μίας ημέρας, καθώς άλλοι διαδικτυακοί έμποροι προσπαθούν να γίνουν πιο άμεσοι στις παραγγελίες για τους πελάτες τους.
Η Amazon έκανε κι άλλα πράγματα το 2017.
Εισήγαγε τη βιομηχανία της μόδας και τη βιομηχανία επίπλων, ενδυνάμωσε την πλατφόρμα της Alexa Voice-Shopping, πρόσθεσε τη Nike στο χαρτοφυλάκιο λιανικών πωλήσεων, έκανε μία νέα επένδυση στα μηχανήματα αυτόματης πώλησης στις πανεπιστημιουπόλεις των κολλεγίων και ξεκίνησε την προώθηση υπηρεσιών στο σπίτι όπως η εγκατάσταση συσκευών καθαρισμού.
Τι θα κάνει η Amazon το 2018;
Δεν προβλέπεται ότι ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου θα επιβραδυνθεί σύντομα, αν και μπορεί να υπάρξει ανταγωνισμός που ίσως δεν περίμενε, από τον μεγαλύτερο λιανοπωλητή στις ΗΠΑ, που παραμένει η Walmart.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης