Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Βαφείδης (Coca-Cola HBC Russia): Έχουμε επενδύσει στη Ρωσία 5,7 δισ. δολάρια και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε

tags :
Βαφείδης (Coca-Cola HBC Russia): Έχουμε επενδύσει στη Ρωσία 5,7 δισ. δολάρια και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε
H Coca-Cola HBC Russia, εκτιμά ότι μπορεί να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων τη στην ρωσική αγορά
Ο γενικός διευθυντής της Coca-Cola HBC Russia, θυγατρικής της Ελληνικής Εταιρείας Εμφιαλώσεως (Hellenic Bottling Company) Στέφανος Βαφείδης σε μια συνέντευξη του, που έδωσε πρόσφατα στο ρωσικό πρακτορείο Ria Novosti μιλάει για την αγορά αναψυκτικών στην Ρωσία, την ανακύκλωση των πλαστικών απορριμμάτων και φυσικά για την στρατηγική της εταιρείας στο Moundial-2018.
Ο Στέφανος Βαφείδης στην συνέντευξη του αυτή δίνει μια εικόνα για το τι συμβαίνει στην αγορά των αναψυκτικών στην σημερινή Ρωσία, επισημαίνοντας, ότι μετά από δύο δύσκολα χρόνια ύφεσης άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης και σ΄ αυτόν τον κλάδο της ρωσικής οικονομίας, στον οποίο η εταιρεία έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις.
 
Μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει επενδύσει 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια
 
«Εάν μιλήσουμε για την Coca-Cola HBC Russia, ποτέ δεν πάψαμε να πιστεύουμε στις δυνατότητες της ρωσικής αγοράς και παραμείναμε ένας από τους μεγαλύτερους επενδυτές στην ρωσική οικονομία» λέει ο κ. Βαφείδης, επισημαίνοντας ότι «μέχρι σήμερα οι επενδύσεις της εταιρείας στην Ρωσία υπερβαίνουν τα 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια» και πως «για την παραγωγή όλων των αναψυκτικών που παράγονται στην επικράτεια της Ρωσίας, χρησιμοποιούνται το 80% των συστατικών και υλικών από ντόπιους προμηθευτές»
Ωστόσο η Coca-Cola HBC Russia, εκτιμά ότι μπορεί να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων τη στην ρωσική αγορά, αφού όπως λέει ο κ. Βαφείδης , «η ρωσική αγορά έχει μεγάλες δυνατότητες, ιδιαίτερα στον τομέα των ανθρακούχων ποτών, του νερού και τον ενεργειακών ποτών», και επειδή ως εταιρεία «νοιώθουμε ως οι πιο ισχυροί και ως εκ τούτου ελπίζουμε ότι σύντομα θα αναπτυχθούμε και στις κατηγορίες αυτές».
Μάλιστα ο κ. Βαφείδης επισημαίνει ότι «στόχος μας είναι να προσελκύσουμε του καταναλωτές με νέα προϊόντα , προτείνοντας τους το σωστό προϊόν, στη σωστή συσκευασία, στην σωστή θέση και στην σωστή θερμοκρασία».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης