Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Coca Cola HBC: Στα 1,317 δισ. ευρώ υποχώρησαν τα καθαρά έσοδα για το α΄τρίμηνο 2016

tags :
Coca Cola HBC: Στα 1,317 δισ. ευρώ υποχώρησαν τα καθαρά έσοδα για το α΄τρίμηνο 2016
Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά, τόνισε ο κ. Δημήτρης Λόης
Στα 1,317 δισ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά έσοδα του ομίλου της Coca Cola HBC το α' τρίμηνο 2016, μειωμένα κατά 2,7%.

Ειδικότερα:

• Ο όγκος πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου1 παρέμεινε σταθερός ενώ καταγράφηκε βελτίωση στην υποκείμενη τάση αύξησης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες και αναδυόμενες αγορές
− Καλές επιδόσεις καταγράφηκαν σε Νιγηρία, Ρουμανία και Πολωνία, οι οποίες αντιστάθμισαν τις χαμηλές επιδόσεις στη Ρωσία
− Τα κύρια σήματα ανθρακούχων αναψυκτικών καθώς και τα εμφιαλωμένα νερά και ποτά ενέργειας κατέγραψαν καλές επιδόσεις
• Σημαντική βελτίωση σημείωσαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξανόμενα κατά 2,0%. Αρνητικό αντίκτυπο στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις είχαν τα υποτιμούμενα νομίσματα των αναδυόμενων αγορών καθώς και το ισχυρό Ευρώ.
• Στις αναπτυγμένες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,7% ενώ συνεχίστηκε η θετική πορεία των πωλήσεων στην Ιταλία. Σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, οι τιμές των προϊόντων μας αυξήθηκαν οριακά στη συγκεκριμένη αγορά σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, παρά τη διατήρηση του περιβάλλοντος αποπληθωρισμού που επικράτησε σε ορισμένες χώρες.
• Στις αναπτυσσόμενες αγορές, αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες και τις χώρες, οδηγώντας σε συνολική αύξηση 1,9%, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση. Οι ενέργειες αύξησης των τιμών των προϊόντων μας εξακολουθούν να αποφέρουν περιορισμένα αποτελέσματα, ειδικά στη Δημοκρατία της Τσεχίας και την Πολωνία.
• Στις αναδυόμενες αγορές, ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων με τη σημαντική συνδρομή της Νιγηρίας η οποία σημείωσε αύξηση του όγκου πωλήσεων στο χαμηλό επίπεδο του εύρους 10-20% σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο. Στη Ρωσία, οι πωλήσεις μας μειώθηκαν με χαμηλότερο ρυθμό από αυτόν της αγοράς που συνεχίζει να συρρικνώνεται, ενώ ο όγκος πωλήσεων μας συνεχίζει να υποχωρεί σε όλες τις κατηγορίες με την εξαίρεση της Coke Zero και των ποτών ενέργειας.

Περιληπτική Ενημέρωση


Καθώς οι διαφορετικές τάσεις, που παρατηρήθηκαν στις αγορές μας στη διάρκεια του 2015,συνεχίστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2016, προσαρμόσαμε ανάλογα τις εμπορικές μας πρωτοβουλίες είτε για να εκμεταλλευτούμε ευκαιρίες είτε για να αμβλύνουμε τον αντίκτυπο των δυσμενών μακροοικονομικών συνθηκών. Συνολικά, οι ενέργειές μας είχαν καλά αποτελέσματα.
Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε εν πολλοίς αμετάβλητος το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που αποτελεί καλή επίδοση δεδομένης της μίας λιγότερης ημέρας πωλήσεων που ισοδυναμεί με πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 1,4%.
Τα σχόλια για τον όγκο πωλήσεων στο παρόν δελτίο τύπου βασίζονται στους καταγεγραμμένους όγκους πωλήσεων και στην καταγεγραμμένη αύξηση του όγκου πωλήσεων χωρίς να έχει γίνει καμία προσαρμογή λόγω της μίας λιγότερης ημέρας πωλήσεων.
Η έμφαση στην εμπορική μας στρατηγική συνέβαλε στη βελτίωση του μείγματος συσκευασίας.
Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την υλοποίηση πρωτοβουλιών προσανατολισμένων στην αύξηση της τιμής των προϊόντων μας, πρωτίστως στις αγορές που πλήττονται από την υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος, οδήγησαν σε σημαντική βελτίωση των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2,0% στη διάρκεια του τριμήνου.
Η δυσμενής επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθε σε 4,6% στη διάρκεια του τριμήνου οδηγώντας σε πτώση 2,6% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
"Η χρονιά ξεκίνησε καλά με τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο να κινούνται στα προσδοκώμενα επίπεδα.
Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες είχαν θετικά αποτελέσματα βελτιώνοντας έτσι τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2%.
Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι στις αναδυόμενες και αναπτυσσόμενες αγορές διατηρείται η τάση βελτίωσης του όγκου πωλήσεων, ενώ στις αναπτυγμένες αγορές παρατηρείται βελτίωση των τιμών σε συγκρίσιμη βάση.
Επίσης, παρατηρείται μικρή βελτίωση στις τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας στις αναπτυσσόμενες αγορές, παρά τις σχετικές δυσκολίες στη διάρκεια του τριμήνου.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι υλοποιούμε τις κατάλληλες πρωτοβουλίες ώστε να συνεχιστεί η βελτίωση της θέσης μας και στην υπόλοιπη χρονιά".

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης