Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Πρωτοβουλία της Google για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού - Ήρθε η ώρα για την Ελλάδα

Πρωτοβουλία της Google για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού - Ήρθε η ώρα για την Ελλάδα
Στην πρωτοβουλία με το, άκρως αυτο-περιγραφικό, όνομα "Grow Greek Tourism Online", συμμετέχουν και υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ και ΣΕΤΕ
Όταν το Νοέμβριο του 2013, έκθεση της Oxford Economics Company τόνιζε ότι το ελληνικό ΑΕΠ θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 3%, αν η χώρα δρούσε με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής προβολής στον κυβερνοχώρο, φαίνεται ότι η Google σχεδίαζε δράση, ακριβώς, με αυτό τον σκοπό: την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online».
Ειδικότερα, η πολυεθνική Google ανακοίνωσε πως σε αγαστή συνεργασία με του επίσημους φορείς τουρισμού του κράτους – υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, ΣΕΤΕ – λανσάρει την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online», που στόχο έχει να βοηθήσει πρακτικά την ανάπτυξη του online περιεχομένου των ελληνικών επιχειρήσεων τουρισμού στην Ελλάδα, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.



Η Ελλάδα έχει τους τελευταίους μήνες λάβει σημαντικά βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς για την ομορφιά του τόπου της και την τουριστική της αξία, με πρόσφατο γεγονός την ανάδειξη της Σαντορίνης ως τον ομορφότερο νησιωτικό παγκοσμίως, ωστόσο, αναλογικά η τουριστική ανάπτυξη παραμένει περιορισμένη, ενώ το 70% των ξένων αφίξεων τουριστών συντελείται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Βασικός στόχος, λοιπόν, είναι σε πρώτη φάση η ανάπτυξη της τουριστικής δραστηριότητας πέραν του Σεπτεμβρίου, όταν μαζί με τα φύλλα των δέντρων πέφτουν και οι αφίξεις στις τουριστικές εισόδους της χώρας.



Η Ελλάδα, έχει όλα τα φόντα για τουριστική δραστηριότητα όλη την χρονιά, και με ελκυστικούς χειμερινούς προορισμούς, όπως η Ελάτη και η Ορεινή Ναυπακτία, ωστόσο τέτοιοι προορισμοί εμφανίζονται υποβαθμισμένοι στο διαδίκτυο, πολλές φορές και λόγω άγνοιας των ιθυνόντων.
Η Google υπόσχεται ότι θα προσφέρει τις δεξιότητες εκείνες, καθώς και τα εργαλεία κα την υποστήριξη για την θετική αντιστροφή αυτής της κατάστασης.
Στα χέρια του τουριστικού κόσμου θα δοθούν βασικά εργαλεία της Google, όπως το Google My Business, το Google AdWords και το Street View.
Η πρωτοβουλία, μάλιστα, ξεκινάει άμεσα με πρώτο στόχο την προβολή της Κρήτης και με σχετική εκδήλωση, που θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο στις 3 Σεπτεμβρίου.
Σχετικά με την πρωτοβουλία, η διευθύντρια Marketing της Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά δήλωσε: «πιστεύουμε ακράδαντα στην δυναμική του διαδικτύου για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, ειδικότερα σε τομείς με μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα», καταλήγοντας πως «αυτός είναι και ο λόγος που η Google επενδύει στη στήριξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, ξεκινώντας αυτό το Φθινόπωρο από την Κρήτη. Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του πρώτου αυτού πιλοτικού προγράμματος, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την πρωτοβουλία σε περισσότερους ελληνικούς προορισμούς το 2015».



Την πρωτοβουλία χαιρέτισαν με δηλώσεις τους η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, καθώς και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης.
Συγκεκριμένα, η υπουργός χαρακτήρισε τη συνεργασία με την Google ως «ένα βήμα για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου του υπουργείου για ποιοτική εξέλιξη του εθνικού τουριστικού προϊόντος», ενώ τόνισε ότι «η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, είναι εφικτή».
Ο Π. Λειβαδάς υπογράμμισε ότι στόχος είναι «και η προώθηση σαγηνευτικών στοιχείων της Ελλάδας που δεν είναι ευρέως γνωστά», με τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ να συμπληρώνει πως «το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία προβολής για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες, αν τα χρησιμοποιήσουν κατάλληλα, μπορούν να επωφεληθούν μακροπρόθεσμα έως και 20% από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών», κάνοντας αναφορά στην έρευνα της Oxford Economics Company.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης